Yürüyoruz...
Ardımızda dermansız titrek, sarı bir ışık.
Kapıları sökülmüş ardına kadar açık,
Bir sokak ortasında, ufuklarım kapalı...
Geçiyorlar, yanımdan sessizce eski dostlar,
İçimi ürpertiyor, gitgide bir yalnızlık...
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




dileklerinize içtenlikle katlıyoruz, tebrikler dost
Allah’ım bizleri koru! Amin...
final çok güzel. şiirde öyle. yürekten tebrikler
Amiiiiinnnnnnnnnnnnn. Yüreginize saglik, dost, cok güzel bir anlatim ve dilek. Bayraminiz Kutlu olsun
Amiiiiinnnnnnnnnnnnn. Yüreginize saglik, dost, cok güzel bir anlatim ve dilek.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta