Dokunsaydın/ ağlayacaktım.
Dokunsaydın/ patlayacaktım.
Buluttum bahar öncesi yağmurlar dolu
Boşalacaktım, boş kalacaktım, boş
Şimdi ne hoş, dolu dolu sürülmek
Yürümek sana sana
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




vurup geçen tufan gibi kalıcıydı şiirin izleri şair...
yoktan var olan aşktı ve sonrasında yaşanan hüsran da olsa dünler gerçekti
kaleminize bin sağlık efendim
Parça parça olmak vardı hani severek
Hasret hasret doymalıydı bu yürek
Ki, yardım!
Ki, vardın!
Ki, yandım, bilemezsin ateşi
Dokunsaydın söner idi güneşim
Ki, yağardım yağmur yağmur, yayardım aşkım
Taşkın taşkın ey sevdiğim, şaşkın şaşkın!
parcalanmaktir bazen ask.....kutlarim en ictenligimle
dokunmayla başlar aşk..
bir Kesici şiiri..
kutlarım..
tebrik ve sevgiler üstat..
***Şimdi ne hoş, dolu dolu sürülmek
Yürümek sana sana
Yanmaksa bana bana
Yaslanmak var ya aşkına
Yaş/lanmak!
Islanmak sırılsıklam.***
sonsuza dek el ele yürümek sevgiyle...engel kalırmı ki....!?HARİKAydı...tşk.ler..
tampuan...+...antj...
Güzel bir paylaşım.
Teşekkürlerimle.
Saygılar..
Kaleminize sağlık.
Parça parça olmak vardı hani severek
Hasret hasret doymalıydı bu yürek
Ki, yardım!
Ki, vardın!
Ki, yandım, bilemezsin ateşi
Dokunsaydın söner idi güneşim
Ki, yağardım yağmur yağmur, yayardım aşkım
Taşkın taşkın ey sevdiğim, şaşkın şaşkın,
duygu yüklü bir paylaşım
güzel bir finaldi tebrikler Mehmet bey ilhamınız bol olsun saygılar.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta