Hangi yüreğin ıslığıdır ki?
Normal dinlemeler de duyulmayan
Bir sesi algılayıp delirmede
Yüreğimdeki Doberman.
Nicedir, Zincirlerini zorlamada koparamadan.
Dayanma katsayısındaki direnç sınırı ise tartışılır.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İçinizdeki o ilginç şeytani rüzgarı yansıtmaya devam edin. Yüreğinize sağlık
Abdi Kadir Birinci
Aytmatof; 'Kopar zincirlerini Gülsarı' demişti ,bırakın sizin içinizdeki zincirler de kopsun :)
Saygılarımla
Ecdat Armağan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta