Yarın
Öylesine özgün
Devrim çiçekleri
Açacak ki
Dünyamızda
Bizlerse
Bulutların ötesinden
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




kutluyorum sevgi selamlarımla
Yürekten kutlarım Işık Bey,şükranlarımı sunarım.
Buradayız dünya durdukça ve hep burada olacağız. Bütün güzellikleri durmadan alkışlayacağız.
Çok güzel ve çok anlamlı. Teşekkürler.
Ölüp-ölüp dirilmek,reenkarnasyon gibi.Evrenden hiç gitmemek.Kutlarım Işık Bey.Saygılar.
sevgiyle aşkla açacak olan devrim çiçeklerini ayakta alkışlıyorum umut dağıtan bu güzel şiiri yazdıran yüreğine sağlık üstad sağol
Gencecik yaşlarında yaşamı elinden alınan o güzel insanlara ve memleket yolunda güzellikler ararken canını çekinmeden verecek herkese ithaf edilen güzel bir şiir okuyorum. Yalın ve özgün anlatımıyla bu uğurda 'bir ölsek bin diriliriz' diyen Usta kalemi kutluyorum. Teşekkürler Sayın Işık German Ersoy.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta