Gam ile keder ile geçmiş. Vakıf ömrü.
Bir gün bile mutluluk görmemiş. Güzel gönlü.
Kederi zevk eylemiş. Yaşamış yönlü.
Dev gibi kara çınar. Yıkılmış kalmış.
Kime kalmış bu dünya. Kalmaz sanada.
Kefenin cebi olsa. Girmez mezara.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tebrikler harika bir şiir. Başarılarınızın devamı dileğimle.
Suna Doğanay
tebrikler..
tebrükler yüreğinize sağlık
Yağmur bereketlidir. Dem vurur toprağa.
Tohumun filiz olur. Dönüşür yaprağa.
Bu günüde görürsen şükür et. Allaha
Bizi yaradan odur.Kurbanım yaradana...
Sn Sarıçiçek
Beğeniyle okudum güzel şiirinizi yüreğinizi kaleminizi kutluyorum sevgilerimle
Kuşluk vakti gelmeden,bülbül dala konarmı.
Rızıkını allah verir. Vermese can doyarmı.
Yeryüzünde hiçbir varlık, böyle uzun yaşarmı.
Dev gibi kara çınar. Yıkılmış kalmış.
kutlarım.. ali bıyıklı
Anlamlı ve güzel şiirinizi kutluyorum.
Yağmur bereketlidir. Dem vurur toprağa.
Tohumun filiz olur. Dönüşür yaprağa.
Bu günüde görürsen şükür et. Allaha
Bizi yaradan odur.Kurbanım yaradana...
kaleminize sağlık sn sarıçiçek.... sevgiyle..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta