Sorarlarsa sana hiç can yaktın mı?
Bir zamanlar bir garibi yaktım de
Çok mu sevmişti seni derlerse
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'Her ask gelirken getirdiginden faslasini götürür giderken bunada askin cilvesi diyorlar sanirim...tebrikler..'
şarkı gibi şiir yazıyorsun.. etkilenmemek elde değil çok harika bir şiir bir o kadar da acı :( tebrikler.
Zaten vurulmuştu birde ben vurdum de
çok güzel yüreğine sağlık ümit
yaaa!üf be üfff,ne yaptın be ! beni taaa nerelere,hangi yıllara gönderdin.bir 30 yıl sığdı bu şiiri okuma süresinin içine.yalnız(Hasretti seveye sevilmeye)burada kelime hatasımı varyoksa benmi yanlış okuyorum.
bir ayrılık ancak bu kadar hüzünlü olabilir. tebrikler
Deki sorarlarsa hala seviyor
Açıktır kapısı biliyorum beni bekliyor
Bütün herşeyini sevgisini aldım elinden
Yeni sevgiliye verecek birşey bırakmadım de
gerçekten tebrik ederim müthiş bir şiir olmuşş
sevgili ümit şiirini okudum. bayıldım . hepsini büyük bir zevkle okuyacagım. sana meil yazdım sanırım gitmedi neden Kİ[email protected] bedis
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta