Ve işte yine olan bana olmuştu
Bitmişti, ne kötüydü bitirmek
Sen değil ben sevdim
Sen değil ben kaybettim
Neydi sanki bırakıp gitmek
Neydi sanki geri dönmemek
Sensizlikmiş çaresizlik sensizlikmiş ölmek
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




güzel satırlardı...kutlarım
(0026)
sevgi ifadesi ve ilanı saçma olmaz hiçbirzaman. sen cömertce ve cesurca sevgini haykırmışsın
tebrikederim
Y.K
O kadar içten bir şiir olmuş ki,her mısra da hayat var,yüreğinize sağlık,tebrikler,yasini.
umarım bunu okur ...ve bir şişenin içine mektuplar yazıp bulunduğun yerin hep güney batısına varmasını beklemezsin büyük bir denizin eşliğinde
TEBRİKLER ŞAİR
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta