Geçti zaman, geçti ömür,
Elimde bir ben kaldı,
Yürek sustu, gönül küstü,
Elimde bir yalnız kaldı.
Söndü ateş, savruldu küller,
Elimde bir soğukluk kaldı,
Güneş battı, gece oldu,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'Geçti zaman, geçti ömür,
Elimde bir ben kaldı, '
Çok güzel tebrikler...
Karanlık, korkutucu ve gizemli
İçinden çıkmak gerek
Anı yaşamalı hiçe sayarak herşeyi
Böylece mutluluğu tatmak gerek...
KISA AMA; MAKSADI ANLATAN DİZELER KUTLUYORUM: KEZİBAN KARATAŞ HANIM EFENDİ
beni ben alır sen değil beni ben vurur sen değil ve bilmessin karabasanlarımın ben kılığında geldiğini ve ömrü böyle alıp götürdüğünü
az ve öz ifadeler. daha fazla şatafata kaçmadan ne kadar güzel bir şiir. tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta