-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
03.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
14.05.2005
-
02.05.2005
-
02.05.2005
-
02.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
01.05.2005
-
02.05.2005
-
03.05.2005
-
02.05.2005
-
01.05.2005
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
fazla değil aslında hakkımda bilinmesi gereken;
gurbette doğdum ve yine orada büyüdüm
ve okulun yaz tatillerinde tanıdım
annemin ve babamın bir zamanlar koşuşturdukları sokakları,
şehri.
hep özlemle kavuşmayı bekledım manisa’ya ve
elbette oradaki yakınlarıma,
hep buruk ayrıldım oradan, onlardan.
gurbetin kazandırdıkları da oldu tabiî ki,
en azından öyle umuyorum:
kişiliğimi geliştirdi, başka başka kültürler tanımamı sağladı
ve yine sağladı görmem ...



