AŞKIMA
.............Bana son yazdığın şiirine yanıtımdır.........
Bana yazdığın son şiirine
Teşekkür ederim aşkım.
Üzüleceksin belki ama, hiç beğenmedim.
Şiirinin daha başında,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




oy oy oy...ben bu sevgi dolu çifte kurban olurum :)))
Allah ayırmasın inşallah....
Sevenlerin ayrılmamasıdır dileğimiz...
Böyle sevgileri herkes yaşasın isteriz.
Allah sizleri ayırmasın diyedir duamız
Ama bence bırakın ölüm tartışmasını
Buna karar versin yüce Yaratanımız...
Kadir Tozlu
sevda okadar yukarlara çıkmışki sanki sevdayla restleşilmiş.hayatta en çok korkulan budur değilmi?sevdiğini kaybetme korkusu.yada onu yalnız bırakma korkusu.Sevdanız daim olsun tam puanım panonuzdadır...saygıyla..._dejavü_
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta