kendim olduğum kadar sensiz ve yalnız
vadiye sürülmüş at gibi palansız
sen vardın
ben vardım
ikimiz de yoktuk
bir de yalnız o yoktu aramızda
adını 'aşk' koymuştuk
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok yalın, sıcacık bir şiir...
sade bir anlatım. yüreğine sağlık
harika kısacık anlamlı....kutluyorum
müzeyyen başkır
Bazen insan çekilmesini bilmeli aradan...Yani üçüncü kişiler..Hele benim gibi bilmeden istemeden direnişe rağmen yenilip yüreklere düştüyse araya....
Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta