ölü olmak gülüm
dökülürken göz yaşlarının
omzuma değmediği gündür
19.02.2007
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




mana derin ama öte yandan bir hayranlik salgiliyor anlatim,ic güzellikleri isgal ediyor kisacik satirlar ilhak ediyor duygularimi en güzel duygulara...
saygilarimla kiymetli Dost iyi insan Türk Öger Koc
ölü olmak düşüncelerinin nefesime değmediği gündür...şiirinizi okuyunca duyumsadığımı paylaşmak istedim...tebrikler..selam,saygı ve sevgilerimle...
ölü olmak gülüm
dökülürken göz yaşlarının
omzuma değmediği gündür # sevgiye susamis ve sevgiye amade bir insan ancak bu kadar derin duygular tasir.saygilar sn ÖGER KOC
BU GÜZEL TARIFE PUAN VERMEYE GELDIM SN HOCAM INANIRMISINIZ BÖYLE GÜZEL OLUR ANCAK SIIR HÜRMETLER
bir duygu ancak bu kadar kısa olmasına rağmen bu denli yoğun anlatilabilir,sevgiler sayın koç
bir duygu ancak bu kadar kısa olmasına rağmen bu denli yoğun anlatilabilir,sevgiler sayın koç
Türk Öger Koc bizler bazen onlarca dörtlükler yaziyoruz kimi duygulari anlatmak icin oysa siz yine muhtesem bir anlatimla yeniden taht kurdunuz gönlümüzde...ilk 10 puanda benden .saygilarimla
Türk Öger Koc bizler bazen onlarca dörtlükler yaziyoruz kimi duygulari anlatmak icin oysa siz yine muhtesem bir anlatimla yeniden taht kurdunuz gönlümüzde...saygilarimla
'Gülünün solduğu akşam'
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta