Nedir bu aşk denilen şey
Yenilir yada içilir mi?
Hiç duydun mu yada yaşadın mı?
Soruyorum aşkı tattın mı?
Sevgi olmadan olabilir mi?
Saygıyı da içine eklesek mi?
Aşk denilen şey başa geldi mi
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Aşk denilen şey başa geldi mi
Görmez olur gözler, konuşur duygu seli
Dünya bazen dar gelir
Bir çicek, bir kelebek, bir tebessüm
Umut çicek olur da biçilir demet demet
Paylaşmayı öğrenir insan aşkla hemen
_____________________
HARİKA YÜREK SESİNİZİ BÜTÜN KALBİMLE TEBRİK EDİYORUM, DEĞERLİ ÜSTADIM..
Tam puanımla..(Listemde)
Saygı ve Selamlarımla..
HÜSEYİN ÇUBUK
Beğenerek okdum güzel şiirinizi..Şairi kutlarım ..saygılar..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta