Bir bilsen nasıl özledim seni,
Sesini, kokunu, sohbetini, herşeyini!
Gün geçtikçe daha da koyuyor bana yokluğun.
Ya sen geri gel, ya da beni çağır artık yanına
İnan hiç düşünmeden koşarım, atılırım kollarına
Canım Annem benim...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Annem' e...
Bir bilsen nasıl özledim seni,
Sesini, kokunu, sohbetini, herşeyini!
Gün geçtikçe daha da koyuyor bana yokluğun.
Ya sen geri gel, ya da beni çağır artık yanına
İnan hiç düşünmeden koşarım, atılırım kollarına
Canım Annem benim...
On yılı geride bıraktık sen gideli,
Herkes, herşey aynı gittiğin günden beri,
İnsanlar acımasız, insanlar bencil, sevgisiz
Dünya hala zalim
İnan zor dayanıyorum annem, artık kalmadı mecalim...
ÇOK GÜZELDİ............
Gönül pınarınızın sevgiyle aktığını şiirinizden anladım.Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun SELAMLAR.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta