beni doğurunca taş doğursaydı eğer annem
kafasına atardı her kızdığının
başlarını yarar mutlu ederdim annemi
bizi doğuracağına taşlar doğursaydı annem
üç tane taş tutardı elinde o zaman
üçtaş oynardı çocukluğundaki gibi
sonra bitirir geri dönerdi başka şekillerde çocuk olmaya
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Zor bir karar ama dünyamı da yıksa anne anne dir... onun dışında ki kim olsa silerim ama...
Geç kalkınmışlık sevgi eksikliği var dı sanırım...
Yüreğinize sağlık mutlulukla kalın...
Allah ın kuralı bu hiç kimse
Annesini babasını ve kardeşini seçemez
Kurala saygı duymalıyız
dilinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta