Canlandı yine gözümde o tozlu sıralar.
Acı tatlı geçen o eski hatıralar.
Her köşesinde ayrı bir hatıram kalmış,
Öğrendiğim bilgilerle dünyam aydınlanmış.
Mutlu günlerimizi anımsarım.
Coşar o günleri andıkça duygularım.
Buruk bir acı kaldı sizlerden ayrılınca,
Arkadaşlarım, müdürüm, hocalarım.
Öylesine anıyorumki o günleri.
Azarlanmayı bile özlemişim.
Özlemişim sıraları, tebeşir tozlarını.
Özlemişim ceketimi, kravatımı,okul hayatımı
Neşeli bahar günleri, o konferansları
O provaları,ondokuz mayıs çalışmalarını
Sizinle ağladığım, dertleştiğim o günleri anıyorum.
Sıralar, kürsü, tebeşir tozları.
Canlandı yine gözümde o tozlu sıralar.
Acı tatlı geçen o eski hatıralar.
Dirseklerimle aşınan o sıraları anıyorum.
Seninle yürüdüğüm koridorları anıyorum.
Anıyorum, aldığım kırık notları, soğuk çaylarını.
Anıyorum o tozlu okul hatıralarını..
Mustafa Aykül
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 17:51:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!