Umut tohumları bitiyordu dünyada
Ve ben
Islak temmuzlarda ıslanıyordum
Aşkların ayrılağa en yakın boyutunda
Yeni dünyalara ulaşmakmı
Şu yalnız ürkek bakışlarımı yıldızlara ulaştırmakmı
Sokak kentinin dedikodu yamurunda
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Şu başı zonklayan gecenin şehrinde,küçükce bir oyundu varlığımız
Ne yapacağız anabella,bu düş sakini ülkede
Adaşım kullandığın kelimelere kurduğun cümlelere hayran kalmamak mümkün değil kutlarım yüreğine gönlüne sağlık
AYRILIK ŞAİRİ Orhan Aydın
helal olsun koçum sana gerçekten çok güzel bir şiirdi hayatında var olmayan bir kadınıvarmış gibi göstermen ve olayı çok güzel bir şekilde yorumlaman
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta