Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
1982 de istanbul da doğdum. rahmetli babamın görevi nedeniyle anadolu da (kastanmonu,ağrı ve erzincan illerinde) ikamet ettim ve ilk okulu buralarda okudum
bababım 1993 de vefatından sonra tekrar istanbula döndük
bu yıldan ıtıbaren sıırle tanıstım
orta okul ve lıse yıllarında kı denemelerım hocalarım tarafından begenılmısıt
üniversiteyi iki yıllık olarak okudugum sırada (kocaelınde) sıır yasamıma yon vermeye basladım ve bugun aktıf bır yazar olarak hayatıma devam edıyorum.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!