Gölgesiz bir yakınlığı paylaşmaktır bu...
Sadece sevgiyle kurulan
ve açarak yüreğini iyiye güzele,
düşlerde yaşanmış bir duygu...
Bir bayrak gibi taşıdığımız her yere,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşbihler enfes..İyi gitti..
Saygılar..
güzel bir şiir başarılar :
bir cennet tanımı
ya da bir ada...
İyi, güzel ve doğru...
Olmalı...
İçten ve özlenen dilekler.... yüreğine sağlık, hoş bir şiir
Aynı üslubu kullanıyoruz. başarılar dilerim..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta