şavkı vurdu alnıma
şaha kalkmış
doru bir at yelesinin
gümrah bir hıncın
sedası birikti
parmak uçlarımda
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ardından çaresiz bakışlarınız görünüyor adeta..
kısa ve anlam yüklü tarzınızı çok beğendim..
kutluyorum sizi..
işte 'bu'dur...
Genç kardeşim şiir gönülden gelir tabi sizin gibi güzel yazamıyorum çünkü okuyamadım sızın gıbı
tahsıllı kardeşlerimizden öğreneceyız bızım gıbıyaşlılara daha guzel anlatabılırdın ölmesek ilerde sizin gibi güzel yazarız şiirlerini okudum
anlayabildiyim kadarıylan cok güzeller güzel gunler sizlerin olsun
kardeşim anlamak isteyenin anlayacağı dizeler için tebrikler
anlaşılması zor ve karışık şiirler yazmak sizin tarzınız galiba.
uzaklaşan bir karaltıydı uğruna ölünen........... yüreğine sağlık
tebrikk ediyorum az ama özden gelen özlü şiirleriniz için çok farklı bi üslup ve çok da hoş başarılar...
kısa ve anlam dolu şiirleri severim
tebrikler
müthiş bir şiir!..sade,ne dediğini bilen,anlamlı..tam da benim tarzım valla:)))
kutluyorum saygı ve sevgilerimle...
Tayyibe Atay
'Gönlünüze sağlık sevgiler..'
Bu şiir ile ilgili 17 tane yorum bulunmakta