Elimde kalem seni yazmak ıstıyorum
Duygularım karma karışık yazamıyorum
Sen geliyorsun aklıma birde gözlerin
Boğazım düğümleniyor sessizce ağlıyorum
Yalan olduğunu biliorum bütün sözlerin
Dayanılmaz olduğunu anlıyorum sensizliğin
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bazen tıkanır hayat ruh hüzünlenirse... sanki sıkışmıştım ama herşleye rağmen kabullenir... sevginin verdiği güç ile... terbikler güzel şiirdi...
Duygular çok güzel kaleme alınmış,Tebrik ederim...Deniz Çalışkan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta