Bir gün her şey yok olduğunda sende,
Kapını çaldım, yoktun;
aradım, ulaşamadım.
Bitmişti aşkın,
kendini iyi hissettiren
her duygusu.
Geceydi, zifir karanlık...
Koca evrende
sardı sensizliğin sancısı.
Ateşini verdiğin
sanki bir cehennem yankısı.
Kurtarılmayı bekleyen
yalnızca senden...
Her uyanışlarımda,
çırpınışlarımda,
görünmeyen, göremediğim
imtihanlarımda
diri kalan sen yaşarken,
ben hep öldüm,
uyandım sensizken
ümit ile...
Yıllar eskidi,
zaman ânda gizlice
seni saklarken,
ben hep sevdim seni
vefa ile kabul edip
uğurlarken...
Kayıt Tarihi : 20.04.2026 05:18:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!