gece yarıları girip düşüme
bana uykuyu haram ettiren
sen
o gülen gözlerin ki
açıktır her daim
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




gece soğuk gece karanlık ama bir aydınlığım var benim içimi ısıtan o da gözlerin :) Tebrikler
'o gülen gözlerin ki
açıktır her daim '
daima gülen gözler olsun da bırak uyuyama şair... Güzel... Tebrikler...
Sadık Softa
ve ben
gözlerinden
gözlerimi alamadığım için
uyuyamam
Etkileyici dizeler...Sevgiyle kalınız.
gozler carpısıyor bu aralar meydanlarda... goze goz hıkayesı ama savaslı kanlı degıl..:)
garıptır ınsan denılen mahluk en guzel goz ceylanda mı kı:)
gozlerı acık bırakan baska bır goz..ama uyutan gozlerde vardır gormemek ıcın goz kapagını kapattıp gozlerını kacırdıgın...
sevgıyle kal daıma,
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta