düşmekte olan uçaktaki yocular gibiyim; kontrol bende değil, ne yapacağımı bilmiyorum ama düşüyorum.aşağıda beni ne, kim bekliyor onu da bilmiyorumki. nere düşüyorum, neden düşüyorum o da meçhulya gerçi...