Tanrı uludur, birdir, tektir. Ondan başkası yoktur. Bir tanedir, O'dur her varlığı yaratan Bir ruhtur Tanrı, görünmeyen bir ruh... Ta başlangıçta vardı Tanrı, Tek varlıktı o. Hiç birşey yokken o vardı. Herşeyi o yarattı (...) Ezelden beri süregelen varlığı, Ebediyete kadar sürecek, Gizlidir Tanrı, kimse görmemiştir onu. İnsanlara ve yarattıklarına sır kalır her zaman
ne kadar da kurandaki hikaye ye benziyor değil mi? ?
haaa kuranda da bir sürü şiir var siz bunların farkında değilmisiniz inançlı arkadaşlar? ? ? yoksa yaratıcının şiire mi meraklı? ? ?
BENİ NERDEN TANIRSIN SANA BENİ TANIYACAK KADAR BİR İZ! BIRAKTIĞIMI HATIRLAMIYORUM ZURNAYA GELİNCE SEN ONU BİLEMESSİN SAKSAFON CU OLDUĞUNU YAZMİŞSIN SAKSAFON ÇEKE ÇEKE SEN DE OLMUŞSUN SAKSAFON! BENİMLE FAZLA UĞRAŞMA BU BİR İHTARDIR SANA
Sanırım bu ateist arkadaşımız cehalet kavramını yanlış anlamış eminim boyumdan fazla kitap okumuştur ya da bilimsel dergileri eline alıp buraya bişeyler yazmıştır bilemiyorum ama cehaleti bilimsel kitaplar okumakla yenemez kimse allah hidayete erdirsin arkadaşı ne diyelim...
CERN hakkında ne düşünüyorum? ? ? ? Birşey düşünmüyorum çünkü binlerce yetkin bilim adamının çalıştığı bir projede benim düşüncemin ne nalamı olur? ? ?
ama bilgimi soruyorsan söyleyeyim. cern ve amerika daki fermilab gibi hızlandırıcılar dan 7-8 tane var. bunlarda fizikciler, kuramsal fizikçilerin ortaya attıgı atom altı parçacıklarının kuantum ölçekteki etkileşimlerini incelemektedirler.
en önemlisi de kutlesiz diye bildiğimiz enerji parçacıklarından kütleli parçacıkların oluşup oluşmayacağını ortaya çıkartmak. bunun adı da yaratıcılık oluyor. yani bir anlamda evrenin oluşumunu canlandırmaya (simüle etmeye) çalışıyorlar. daha geniş bilgiyi ekim ayı Tübitak bilim ve teknik dergisinde bulabilirsin.
Yazı 35 yasında görünüyorsunuz muneccim değilim ama yazı üslubunuzdan sizin bir HOMOSEKSÜEL olabileceğinizi düşünüyorum. Benim fantezi mi sormussun. Kusura bakma hala primat ırkının dişileriyle ilgileniyorum senin gibi kişilik yoksunu HOMOSEKSÜELLERLE değil. Yoksa senle ilgili bir fantezim olabilirdi.
O ateist arkadaşınla ilgili yazdıklarınında arkadaşınla ilgili olmadığını,gerçekte senin iç dünyanla ilgili olduşunu sanırım arkadaşlarda anlamıştır.
Ateist bir insanın ahlak kavramına gelince. Evet ateizm ve ateistlik söz konusu olunca senin gibi beyinsizlerin aklına hemen dışavuramadığınız ama kolaylıkla ateistlere yamadığınız cinsel fantezileriniz aklınıza gelir ama gerçek oyle değildir. Nasıldır?
1 öncelikle ahlak kavramı toplumsal yaşama dinlerle berab er girmemiştir. Tarih boyunca beraber yasayan toplumlar sosyal yasam kurallarını geliştirmişlerdir taaa dinsiz oldukları dönemlerden beri
2. gunumuzun sosyal yasam kurallarınıda cogunlukla yasama organlarının belirledigi kanunlar oluşturmaktadır ki bunlarında dinle alakası yoktur (laik toplumlarda)
3. din kuraklarını sosyal yasama uygualndıgını varsaysak bile gunumuzun karmaşık yaşam ve ilişkilerini her uç din kurallarını bir araya getirsek bile düzenleyemeyecegi acıktır.
4. sizin inandışınız kuranı alıp incelediğimizde ise kndisine peygamöber diyen insanın ahlak kuralları dışında davrandıgını gormekteyiz. ahzab 33, 49, 50 vs deki gibi. acın okuyun
5. Bir insanın olmazsa olmazı kendi vicdanıdır bu da cocuklugunda itibaren bulundugu toplumun empozesiyle oluşur. kişi aklı kendi kendine yeter hale geldiğinde de kendini geliştirir. dolayıısı ile ister ateist ister dindar olsun bir insanın vicdanı yoksa sosyal yasamda her turlu kotulugu yapabilir.
nitekim sizlerin inançlı insanları yimpaş, kombassan deniz feneri gibi şirketlerle sizleri dolandırmadı mı? ? ? ?
huseyin üzmez, muslum gunduz ateist miydi? ? ? ?
veya din adına diger toplumlara savaş acan ganimet alan ve kızları (cüveyriyye olayı) kendisine cariye karı yapan muhammed ateist miydi, yada karısına göz koydugu askeri savaşın en ön saflarına gönderim ölümüne neden olan ve karısını alan musa ateistmiydi? ? ? ?
merhabalar, AŞE_GULL (Bayan) 18.2.2008 13:48 Bu bayan arkadaşımızın söylediklerine ayne katılıyorum ve ilave olarakta, bırakalım herkes inandığı kadar külfetine katlansın, inanan inanır, inanmayan anyayı konyayı hesap günü görür. sonuçta herkes kendi günahını çekecek, sevapları kadar cennete girecek, yani herkes kendinden sorumlu, kendi ailesini nasıl yetiştirdiğinden sorumlu, bırakın onu ve onun gibi düşünenleri, hakaret edenleri. biz kendimizi kurtaralım, inanmayanları inandırmaya çalıştırdıkca günaha giriyoruz, terbiyemiz bozuluyor, nerdeyse küfre kadar gidiyoruz. sizce değermi bu kadar zahmete, elhamdülillah inananlar icin büyük nimetler var, gerisi için allah islah etsin, ne diyelim, allah yardımcıları olsunda yol yakınken ölmeden tövbe yolunu seçsinler, bizlerden onlara sadece dua etmek düşer, başka tartışmaya girmemek lazım, çünkü sınırı zorluyorlar. ve dinde aşırı gitmek yoktur. herşeyin aşırısı haramdır. Yüce Rabbimiz doğmamıştır doğurmamıştır, o yüzden hiç kimse onun nerden geldiğini sorgulayamaz, onun insana benzer yanı yoktur. daha üstün güçleri olduğunu kabul ediyoruz. ancak ahirette onu görebilme şerefine nail olursak göreceğiz. peygamberler ancak görebilmiştir yada göreceklerdir.bu konuyu fazla irdelememek gerek. allah muhafaza fazla kurcalamak iyi sonuç getirmez. Amerikalılar ve diğer ülkeler, sınırı zorluyorlar, ve iyice allahın yarattıklarını yeniden yaratmaya çaba gösteriyorlar, hiç kimse allahın yarattığı gibi yaratamaz, çünkü onlara da o aklı veren allah, allah hepimizden daha üstün, o herşeyi görür, aynı anda herkesi duyar, kalbimizden geçenleri aynı anda okur. fakat bir insan sayılı bir kaç insandanfazlasını aynı anda işitemez, kalbinden geçenleri bilemez, bu imkansız. kışın yapraksız ağaçları biz yeşertemeyiz. o allahın sayesinde olur. onun emri ile olur, mevsimler, gece gündüz onun emri ile gerçekleşir. bizim ona şükrümüz gerekirken uğraştığımız şeye bakın, nelerle uğraşıyoruz. bizim iyilimiğimizi düşünen yüce Rabbimizin nerden nasıl gelidiği ile uğraşıyoruz. o bizim sağlımıza zarar veren şeyleri haram kılmış, bize faydası olan şeyleri helal kılmış, sonsuz nimetler vermiş, onun bizler rabbimize bunun şükrü için onun bizden istediklerini yapmak az bile.. Herkes inancı doğrultusunda gereğini yaparsa kendini kurtarır. zaten kıyamete az bir vakit kaldı, zararın neresinden dönersek kardır, Rabbimden bu kardeşlerimizi islah etmesini, kalbine huşu vermesi için dua etmeliyiz. çünkü doğarken ateist olarak doğmadılar, mutlaka onların yanlış arkadaşlıkları yanlış dostları yada ailesinden yeteri kadar dini eğitim alamamasından kaynaklanan durumdur.
Heyy millet, her koyun kendi bacağından asılacak, kendinizi kurtarın, Allah yardımcımız olsunnnn! ! ! !
sizinle ilgili o kadar çok yazı yazılmışki maşallah çoğuna cevap vermekten geri kalmamışssın. tabi kendi aklınca.. verdiğin cevaplardan bitanesinde yazdığın dikkatimi çekti. allahın ilk nasıl olduğunu falan sormuşssun hakeret ederek.. bak sayın çok bilmiş insanlara verilen her şey sınırlıdır yani cüzzi dir yüce yaratanın sahip olduğu herşey ise külüdir. şimdi sen incir çekirdeği kadar beyninle kalkmış nereleri sorguluyosun sadece sen değil hiç bir insanoğlu önüne çizilen çizgiyi aşamaz yok DNA molekülleri ile falan oynamak insanın herşeyi bilip yapacağı anlamına gelmez cenabı hak izin verdiği kadar ilerlersin Kuranı Kerimde bir ayet var diyorki biz talı su ile tuzlu suyu birbirinden ayırdık bu ayet 1400 sene önce indi madem bu yüce kitaba inanmıyosun bu kitaba bunu kim neye göre yazdı... benim bir arkadaşım vardı ankarada iken aynı evi aylarca paylaştık sonradan beyfendinin ateist olduğunu öğrendim.. ve başka bir arkadaşımla sohbet ederken artık onunla aynı evde yaşamak istemediğimi söyledim. ve o çocukta bana onun bilmediğim adi bir yüzünü daha gösterdi meğer bizim ateaist erkanın aileside ateistmiş ve hepsi ensest ilişki yaşıyorlarmış o arkadaşa anlatmış bunları yani annesi babası ve kızkardeşiyle birlikte toplu ilişkiye giriyorlarmış.. ben bunu doğruluğunu kendim evden ayrılmadan önce onun ağzından duymak istedim ilk önce çekinsede sonradan çocuk annesinden aldığı zevki ballandıra ballandıra anlatıyor babasının kızkardeşi ile neler yaptıklarını topluca ilişkilerde bulunduklarını evet bunların hepsini kulağımla duydum.. tabi sonradan opisliğe biraz sertde olsa tepki gösterdim.. bunlar onun ve onun gibiler için normaldir çünkü inanmayan birisi kimden ne için çekinecek neden korkacak herşeyi dilediği gibi yaşar... :))) sahi seninde böyle bir ilişkin fantazin oldumu. bu yazımı okuyanlar çok iğrençleştiğimi düşenebilirler sadece yakından tandığım bir ateisti burda anlatmak istedim herkese... yazık sana sokaktaki bir köpeğin bile senden çok daha şanslı olduğunu düşünüyorum
:)))))) .....Hossunuz millet! ! ! Hepiniz birlik olmus.....' adamcagiza' saldiriya gecmissiniz....O´da canhiras bir bicimde kendini savunmaya almis.....Bilmedigi de yok! ! ! (Masallah demek gerekiyor aslinda burada ama beyefendi icin bir anlami olmadigina göre, parmaklari yormaninda anlami yok diyecektim ki.... ' masallah' yazmaktan cok daha fazla parmaklarimi yordugumu anladim) ............ Dusun adamin yakasindan! ! ! Dedigim dedik bir arkadas kendisi! ! ! ....Ne siz yorulun....nede adamcagizi yorun...... Zaten o hepinizin solugunu keser.....bir söyleyen bin isitmis :))))
sorumu iyi oku yanıtını ver bende sacma yazılarını silmeyeyim.
sazan diyorum ki dogayı herşeyi senin yaratıcın nyaratmış diyelim peki senin yaratıcını kim yaratmış? ? ? ? ? ? madem herşeyin başında o var====? ? ? ? ? ben sana bunu soruyorum
Bakterinin dna sını labaratuvar ortamında sentetik olarak üretti bilim insanları. bunun anlamını DİNGİL ler pek anlamayacaklardır ama ben anlayabilecekleri tarzda anlatayım.
Bilim artık YARATICI rolunde. yani canlının tüm genetik bilgilerini içeren dna moleküllerini labaratuvar ortamında uretim bakterinin orjinal dna sını cıkartıp yerine labaratuvarda üretileni yerleştirmektedirler. Bunun anlamıda istediğiniz tarzda istediğiniz özelliklere sahip bakteri üretebileceksiniz.
Müller deneyini anlayamayan ve tu kaka diyen bilgisizler bakalım buna ne kulp bulacaklar? ? ?
Harun yahya gerizekalısı bunun için ne uyduruk yalanlara başvuracak merakla bekliyorum.
Heeeyyyyy DİNGİLLER heeeeeyyyyy siz halaaaa babanızdan size kalan kültürel uyduruklara mı inanıyorsunuz yoksa? ? ? ? ? ?
Hmmmm. ilginç. sen söyle peki, kim gitmiş de görmemiş ahireti. Oraya gidipte evep ahiret diye biyer gerçekten yokmus diyen var mı. bak arkadaşım ahiretin varlığı veya yokluğu bilimsel olarak açıklanamaz anlasana, bu bilimin alanına girmiyor. yok ben bilimsel olarak açıklarım diyosan buyur açıkla.
bişeyin varlığı ispat edilir yokluğu değil demişsin. bu çok saçma. eğer bişeyin varlığı ispat edilebiliyorsa, aynı sekilde yokluğu da ispat edilebilir. ama metafizik olan varlıkların ne varlığını ispat edebilirsin ne de yokluğunu. bunun için de millete hayale inanıyorsunuz diyemezsin, çünkü elinde ispatın yok.:D
inaclı kızlar bana saldırmışlar. el insaf teker teker gelin :)))))
Sevgili kızlar siz sadece biraz soluklanıp projektörlerinizi inancınıza cevirseniz ve de kedinize bir sorsanız. kutuplarda doğsaydınız veya hindistanda dogsaydınız muslumanlık ahkamı kesecekmiydiniz? ? ? ?
veya karahanlılar 250 yıllık baskıdan sonra kabul etikleri muslumanlıgı kabul etmeselerdi? ? ? ? ? şimdi sizler muslumanlıktan daha dogrusu muhammedislik ten bahsedecekmiydiniz? ? ? ? ? ?
bilmediğiniz o kadar cok sey var kiii, sizi gidi kör inançlılar sizi
yazık ya sana.ateistmiş.allahın var olduğunu bal gibi de biliyorsun.sadece dikkat çekmeye çalışıyorsun.sana tavsiyem burda yazılanların hiçbirine cevap verme.çünkü daha da batıyosun komik duruma düşüyosun
ateist olabilirsiniz buna kim ne diyebilir? .ama merak ediyorum neden kendini tamamı ile din ile savaşmaya verdiniz bu kadar nefret bu evrensel duruşa yakışıyor mu? kurulan gruplar bile ayrımcılık kokuyor bana sorarsanız bu kadar inkar ikrardandır. bu ara da burda beyfendiyi irşat etmeye çalışan arkadaşları da anlayamıyorum 'birine söyleyecekleriniz onun anlayacaklarından ibarettir' sözü uzatıp anlamı bozmayalım arkadaşlar.netice herkes görmek istediği gibi görür duymak istediği gibi duyar.
arkadaşlar KUR'ANI KERİM'İN bile varlığına inanmayan birine BAKARADAN YASİNDEN ayetler sunmak deveye hendek atlatmak gibi bişey. ne dersek diyelim o aklına yerleştirmiş bir kere kendi doğrularını. böyle yazışmakla insanlara doğru olan kabul ettirilemez. yüz yüze gelip enine boyuna tartışarak belki. çünkü burda düşünme payı o kadar fazla ki. ne demeliyim ki karşıdakinin düşüncelerini çürütebilirim hesabı var burda. ama yüz yüze olmak başka. neyse uzun lafın kısası şöyleki abicim; bizler ALLAHın varlığına, peygamberlere, kitabımıza inanmaya devam edeceğiz.. ama sen inanmadığınla kalacaksın. varsayalım; senin dediğin gibi olsun herşey ALLAH yok(TÖVBE HAŞA) ahiret yok, cennet cehennem yok. e peki bizim ne gibi bir kaybımız olucak. sadece inandığımızla kalıcaz. senin karlı olacağın bir durum yok ortada. ama bu saydıklarım ya varsa! o zaman senin vay haline! ! ! ! ! ..hiç düşünmezmisin sen, başını yastığa koyduğun vakit.bu evren nasıl yaratıldı, bu insanlar nasıl yaratıldı, koskoca gezegenler nasıl olurda uzayda hiç bir yere bağlı kalmadan,havada öylece muntazam durabiliyor, güneş nasıl vaktinde doğup batabiliyor, en basitinden; kalbin, ya senin kalbin nasılda muntazam atabiliyor? bir treni düşün hiç makinisti olmadan çalışabilir mi keza bir uçak pilotu olmadan havalanabilir mi? herşeyi araştırıyorum bir bildiğim var ki konuşuyorum diyorsun, ama aslında hiç bir şey bilmiyorsun. hiççç sıkıntılı günlerim olmadı, hiç bir zaman boşlukta hissetmedim kendimi diyebilir misin? hiçç zannetmiyorum rabbim hissettirmiştir sana. sıkmıştır içini hiç nedensiz zaman zaman.. sana bas bas bağırıyor 'ben varım yanlış yapıyorsun' diye ama duyabilirsen hissedebilirsen tabi.
bir şeyin varlıgı ispat edilir yoklugu değil. Sen ne kadar eminsin ahşiretin veya diğer uydurmaların varlıgından bana bir yol sooolermisin? ? ? ? Kim gitmişte gormuş ahreti? ? Cennet ve cehennemi veya digerlerini? ? ? ? Kişilerin uydurdugu sonradan kaleme alınan kitaplardan başka elinizde ne var? ? ? ? ?
Sizler yoklugu sorgulamadan evvel inandıgınız ve var dediğiniz seyleri bir sorgulasanız. Var dediğiniz seylerin hangileri bilimsel miş onları bir sorgulasanız? ? ?
Ateistler, ahiretein bir hayal olduğuna ve insanların buna inandığını söylüyorlar. Peki nasıl emin olabiliyor hayal olduğuna? Oraya gidip gördüler, öyle bir şeyin olmadığını tespit ettiler ve 'evet bunlar hayalmiş' mi dedi? Yani bu bilimsel bir iddia mı? Elbette hayır. Ahiretin var olmadığında ısrar etmenin bilimsel bir dayanağı yok. Bu bilimin alanına girmiyor çünkü. Bu konudaki ısrarın tek dayanağı ise, materyalist felsefe.
Gerçekte ahiret ve cennet bir vaaddir. Bunun hayal olduğunu ispat etmek de, gerçek olduğunu ispat etmek de mümkün değildir. Eğer bir insan Allah'ı kabul ediyor ve İlahi dinlerin de O nun vahyine dayandığına kanaat getiriyorsa, ahirete de inanabilir. Hiç kimsenin de buna 'hayale inanıyorsunuz' deme hakkı yok. sadece 'ben inanmıyorum' diyebilir...
Selam ben Hakan.Özgeçmişim bana ait kalmakla beraber, hobilerim; dalgıçlık, kaptanlık, fotoğrafçılık, serbest paraşüt,yamaşüt, yelken kanat, paramotor, saksafon, bisiklet, buz pateni, tekerlekli paten, Latin Dansları (Salsa, chacha,swing,bachata,mere ...
28.12.2008 - 23:45
mısır firavunu Akheneton un yazdıgı bir şiir.
Tanrı uludur, birdir, tektir.
Ondan başkası yoktur.
Bir tanedir,
O'dur her varlığı yaratan
Bir ruhtur Tanrı, görünmeyen bir ruh...
Ta başlangıçta vardı Tanrı,
Tek varlıktı o.
Hiç birşey yokken o vardı.
Herşeyi o yarattı (...)
Ezelden beri süregelen varlığı,
Ebediyete kadar sürecek,
Gizlidir Tanrı, kimse görmemiştir onu.
İnsanlara ve yarattıklarına sır kalır her zaman
ne kadar da kurandaki hikaye ye benziyor değil mi? ?
haaa kuranda da bir sürü şiir var siz bunların farkında değilmisiniz inançlı arkadaşlar? ? ? yoksa yaratıcının şiire mi meraklı? ? ?
20.12.2008 - 19:23
ERSES arkadaşım cok korktum elim ayagım titriyor :)))))
cok istiyorsan sanada saksafon cekmeyi ögretebilirimm.
19.12.2008 - 10:02
BENİ NERDEN TANIRSIN SANA BENİ TANIYACAK KADAR
BİR İZ! BIRAKTIĞIMI HATIRLAMIYORUM
ZURNAYA GELİNCE SEN ONU BİLEMESSİN
SAKSAFON CU OLDUĞUNU YAZMİŞSIN
SAKSAFON ÇEKE ÇEKE SEN DE OLMUŞSUN SAKSAFON!
BENİMLE FAZLA UĞRAŞMA BU BİR İHTARDIR SANA
13.12.2008 - 20:31
Sanırım bu ateist arkadaşımız cehalet kavramını yanlış anlamış eminim boyumdan fazla kitap okumuştur ya da bilimsel dergileri eline alıp buraya bişeyler yazmıştır bilemiyorum ama cehaleti bilimsel kitaplar okumakla yenemez kimse allah hidayete erdirsin arkadaşı ne diyelim...
04.11.2008 - 12:40
Sizin hakkınız da birşey düşündüğüm tek şey 'düşünmek fiiline yabancı olmanızdır'..
08.10.2008 - 21:09
CERN hakkında ne düşünüyorum? ? ? ? Birşey düşünmüyorum çünkü binlerce yetkin bilim adamının çalıştığı bir projede benim düşüncemin ne nalamı olur? ? ?
ama bilgimi soruyorsan söyleyeyim. cern ve amerika daki fermilab gibi hızlandırıcılar dan 7-8 tane var. bunlarda fizikciler, kuramsal fizikçilerin ortaya attıgı atom altı parçacıklarının kuantum ölçekteki etkileşimlerini incelemektedirler.
en önemlisi de kutlesiz diye bildiğimiz enerji parçacıklarından kütleli parçacıkların oluşup oluşmayacağını ortaya çıkartmak. bunun adı da yaratıcılık oluyor. yani bir anlamda evrenin oluşumunu canlandırmaya (simüle etmeye) çalışıyorlar. daha geniş bilgiyi ekim ayı Tübitak bilim ve teknik dergisinde bulabilirsin.
Hakan
04.10.2008 - 14:45
SON ŞEHZADE TOPRAKHANN
Yazı 35 yasında görünüyorsunuz muneccim değilim ama yazı üslubunuzdan sizin bir HOMOSEKSÜEL olabileceğinizi düşünüyorum. Benim fantezi mi sormussun. Kusura bakma hala primat ırkının dişileriyle ilgileniyorum senin gibi kişilik yoksunu HOMOSEKSÜELLERLE değil. Yoksa senle ilgili bir fantezim olabilirdi.
O ateist arkadaşınla ilgili yazdıklarınında arkadaşınla ilgili olmadığını,gerçekte senin iç dünyanla ilgili olduşunu sanırım arkadaşlarda anlamıştır.
Ateist bir insanın ahlak kavramına gelince. Evet ateizm ve ateistlik söz konusu olunca senin gibi beyinsizlerin aklına hemen dışavuramadığınız ama kolaylıkla ateistlere yamadığınız cinsel fantezileriniz aklınıza gelir ama gerçek oyle değildir. Nasıldır?
1 öncelikle ahlak kavramı toplumsal yaşama dinlerle berab er girmemiştir. Tarih boyunca beraber yasayan toplumlar sosyal yasam kurallarını geliştirmişlerdir taaa dinsiz oldukları dönemlerden beri
2. gunumuzun sosyal yasam kurallarınıda cogunlukla yasama organlarının belirledigi kanunlar oluşturmaktadır ki bunlarında dinle alakası yoktur (laik toplumlarda)
3. din kuraklarını sosyal yasama uygualndıgını varsaysak bile gunumuzun karmaşık yaşam ve ilişkilerini her uç din kurallarını bir araya getirsek bile düzenleyemeyecegi acıktır.
4. sizin inandışınız kuranı alıp incelediğimizde ise kndisine peygamöber diyen insanın ahlak kuralları dışında davrandıgını gormekteyiz. ahzab 33, 49, 50 vs deki gibi. acın okuyun
5. Bir insanın olmazsa olmazı kendi vicdanıdır bu da cocuklugunda itibaren bulundugu toplumun empozesiyle oluşur. kişi aklı kendi kendine yeter hale geldiğinde de kendini geliştirir. dolayıısı ile ister ateist ister dindar olsun bir insanın vicdanı yoksa sosyal yasamda her turlu kotulugu yapabilir.
nitekim sizlerin inançlı insanları yimpaş, kombassan deniz feneri gibi şirketlerle sizleri dolandırmadı mı? ? ? ?
huseyin üzmez, muslum gunduz ateist miydi? ? ? ?
veya din adına diger toplumlara savaş acan ganimet alan ve kızları (cüveyriyye olayı) kendisine cariye karı yapan muhammed ateist miydi, yada karısına göz koydugu askeri savaşın en ön saflarına gönderim ölümüne neden olan ve karısını alan musa ateistmiydi? ? ? ?
O yuzden lütfen boş konuşmayınnnnn.
Hakan
30.09.2008 - 21:27
harikaları ustasından çalan bi GARİP! ! ! ...
18.09.2008 - 15:07
merhabalar,
AŞE_GULL (Bayan)
18.2.2008 13:48
Bu bayan arkadaşımızın söylediklerine ayne katılıyorum ve ilave olarakta, bırakalım herkes inandığı kadar külfetine katlansın, inanan inanır, inanmayan anyayı konyayı hesap günü görür. sonuçta herkes kendi günahını çekecek, sevapları kadar cennete girecek, yani herkes kendinden sorumlu, kendi ailesini nasıl yetiştirdiğinden sorumlu, bırakın onu ve onun gibi düşünenleri, hakaret edenleri. biz kendimizi kurtaralım, inanmayanları inandırmaya çalıştırdıkca günaha giriyoruz, terbiyemiz bozuluyor, nerdeyse küfre kadar gidiyoruz. sizce değermi bu kadar zahmete, elhamdülillah inananlar icin büyük nimetler var, gerisi için allah islah etsin, ne diyelim, allah yardımcıları olsunda yol yakınken ölmeden tövbe yolunu seçsinler, bizlerden onlara sadece dua etmek düşer, başka tartışmaya girmemek lazım, çünkü sınırı zorluyorlar. ve dinde aşırı gitmek yoktur. herşeyin aşırısı haramdır. Yüce Rabbimiz doğmamıştır doğurmamıştır, o yüzden hiç kimse onun nerden geldiğini sorgulayamaz, onun insana benzer yanı yoktur. daha üstün güçleri olduğunu kabul ediyoruz. ancak ahirette onu görebilme şerefine nail olursak göreceğiz. peygamberler ancak görebilmiştir yada göreceklerdir.bu konuyu fazla irdelememek gerek. allah muhafaza fazla kurcalamak iyi sonuç getirmez. Amerikalılar ve diğer ülkeler, sınırı zorluyorlar, ve iyice allahın yarattıklarını yeniden yaratmaya çaba gösteriyorlar, hiç kimse allahın yarattığı gibi yaratamaz, çünkü onlara da o aklı veren allah, allah hepimizden daha üstün, o herşeyi görür, aynı anda herkesi duyar, kalbimizden geçenleri aynı anda okur. fakat bir insan sayılı bir kaç insandanfazlasını aynı anda işitemez, kalbinden geçenleri bilemez, bu imkansız. kışın yapraksız ağaçları biz yeşertemeyiz. o allahın sayesinde olur. onun emri ile olur, mevsimler, gece gündüz onun emri ile gerçekleşir. bizim ona şükrümüz gerekirken uğraştığımız şeye bakın, nelerle uğraşıyoruz. bizim iyilimiğimizi düşünen yüce Rabbimizin nerden nasıl gelidiği ile uğraşıyoruz. o bizim sağlımıza zarar veren şeyleri haram kılmış, bize faydası olan şeyleri helal kılmış, sonsuz nimetler vermiş, onun bizler rabbimize bunun şükrü için onun bizden istediklerini yapmak az bile.. Herkes inancı doğrultusunda gereğini yaparsa kendini kurtarır. zaten kıyamete az bir vakit kaldı, zararın neresinden dönersek kardır, Rabbimden bu kardeşlerimizi islah etmesini, kalbine huşu vermesi için dua etmeliyiz. çünkü doğarken ateist olarak doğmadılar, mutlaka onların yanlış arkadaşlıkları yanlış dostları yada ailesinden yeteri kadar dini eğitim alamamasından kaynaklanan durumdur.
Heyy millet, her koyun kendi bacağından asılacak, kendinizi kurtarın, Allah yardımcımız olsunnnn! ! ! !
18.09.2008 - 11:19
sizinle ilgili o kadar çok yazı yazılmışki maşallah çoğuna cevap vermekten geri kalmamışssın. tabi kendi aklınca..
verdiğin cevaplardan bitanesinde yazdığın dikkatimi çekti. allahın ilk nasıl olduğunu falan sormuşssun hakeret ederek.. bak sayın çok bilmiş insanlara verilen her şey sınırlıdır yani cüzzi dir yüce yaratanın sahip olduğu herşey ise külüdir. şimdi sen incir çekirdeği kadar beyninle kalkmış nereleri sorguluyosun sadece sen değil hiç bir insanoğlu önüne çizilen çizgiyi aşamaz
yok DNA molekülleri ile falan oynamak insanın herşeyi bilip yapacağı anlamına gelmez cenabı hak izin verdiği kadar ilerlersin Kuranı Kerimde bir ayet var diyorki biz talı su ile tuzlu suyu birbirinden ayırdık bu ayet 1400 sene önce indi madem bu yüce kitaba inanmıyosun bu kitaba bunu kim neye göre yazdı... benim bir arkadaşım vardı ankarada iken aynı evi aylarca paylaştık sonradan beyfendinin ateist olduğunu öğrendim.. ve başka bir arkadaşımla sohbet ederken artık onunla aynı evde yaşamak istemediğimi söyledim. ve o çocukta bana onun bilmediğim adi bir yüzünü daha gösterdi meğer bizim ateaist erkanın aileside ateistmiş ve hepsi ensest ilişki yaşıyorlarmış o arkadaşa anlatmış bunları yani annesi babası ve kızkardeşiyle birlikte toplu ilişkiye giriyorlarmış.. ben bunu doğruluğunu kendim evden ayrılmadan önce onun ağzından duymak istedim ilk önce çekinsede sonradan çocuk annesinden aldığı zevki ballandıra ballandıra anlatıyor babasının kızkardeşi ile neler yaptıklarını topluca ilişkilerde bulunduklarını evet bunların hepsini kulağımla duydum.. tabi sonradan opisliğe biraz sertde olsa tepki gösterdim..
bunlar onun ve onun gibiler için normaldir çünkü inanmayan birisi kimden ne için çekinecek neden korkacak herşeyi dilediği gibi yaşar... :))) sahi seninde böyle bir ilişkin fantazin oldumu. bu yazımı okuyanlar çok iğrençleştiğimi düşenebilirler sadece yakından tandığım bir ateisti burda anlatmak istedim herkese... yazık sana sokaktaki bir köpeğin bile senden çok daha şanslı olduğunu düşünüyorum
10.05.2008 - 00:54
:)))))) .....Hossunuz millet! ! !
Hepiniz birlik olmus.....' adamcagiza' saldiriya gecmissiniz....O´da canhiras bir bicimde kendini savunmaya almis.....Bilmedigi de yok! ! ! (Masallah demek gerekiyor aslinda burada ama beyefendi icin bir anlami olmadigina göre, parmaklari yormaninda anlami yok diyecektim ki.... ' masallah' yazmaktan cok daha fazla parmaklarimi yordugumu anladim) ............
Dusun adamin yakasindan! ! ! Dedigim dedik bir arkadas kendisi! ! ! ....Ne siz yorulun....nede adamcagizi yorun......
Zaten o hepinizin solugunu keser.....bir söyleyen bin isitmis :))))
11.02.2008 - 22:19
sorumu iyi oku yanıtını ver bende sacma yazılarını silmeyeyim.
sazan diyorum ki dogayı herşeyi senin yaratıcın nyaratmış diyelim peki senin yaratıcını kim yaratmış? ? ? ? ? ? madem herşeyin başında o var====? ? ? ? ? ben sana bunu soruyorum
buyur yanıt ver
09.02.2008 - 01:03
geri zekalı senin kafana sokuşturulan tanrı nasıl ilk olmuş? ? ? ? ? ? onun ilk liğini o orumcek beynin nasıl kabul ediyor? ? ? ? ? ?
04.02.2008 - 14:20
Bakterinin dna sını labaratuvar ortamında sentetik olarak üretti bilim insanları. bunun anlamını DİNGİL ler pek anlamayacaklardır ama ben anlayabilecekleri tarzda anlatayım.
Bilim artık YARATICI rolunde. yani canlının tüm genetik bilgilerini içeren dna moleküllerini labaratuvar ortamında uretim bakterinin orjinal dna sını cıkartıp yerine labaratuvarda üretileni yerleştirmektedirler. Bunun anlamıda istediğiniz tarzda istediğiniz özelliklere sahip bakteri üretebileceksiniz.
Müller deneyini anlayamayan ve tu kaka diyen bilgisizler bakalım buna ne kulp bulacaklar? ? ?
Harun yahya gerizekalısı bunun için ne uyduruk yalanlara başvuracak merakla bekliyorum.
Heeeyyyyy DİNGİLLER heeeeeyyyyy siz halaaaa babanızdan size kalan kültürel uyduruklara mı inanıyorsunuz yoksa? ? ? ? ? ?
Hakan
04.12.2007 - 22:17
Hmmmm. ilginç. sen söyle peki, kim gitmiş de görmemiş ahireti. Oraya gidipte evep ahiret diye biyer gerçekten yokmus diyen var mı.
bak arkadaşım ahiretin varlığı veya yokluğu bilimsel olarak açıklanamaz anlasana, bu bilimin alanına girmiyor. yok ben bilimsel olarak açıklarım diyosan buyur açıkla.
bişeyin varlığı ispat edilir yokluğu değil demişsin. bu çok saçma. eğer bişeyin varlığı ispat edilebiliyorsa, aynı sekilde yokluğu da ispat edilebilir. ama metafizik olan varlıkların ne varlığını ispat edebilirsin ne de yokluğunu. bunun için de millete hayale inanıyorsunuz diyemezsin, çünkü elinde ispatın yok.:D
03.11.2007 - 17:59
inaclı kızlar bana saldırmışlar. el insaf teker teker gelin :)))))
Sevgili kızlar siz sadece biraz soluklanıp projektörlerinizi inancınıza cevirseniz ve de kedinize bir sorsanız. kutuplarda doğsaydınız veya hindistanda dogsaydınız muslumanlık ahkamı kesecekmiydiniz? ? ? ?
veya karahanlılar 250 yıllık baskıdan sonra kabul etikleri muslumanlıgı kabul etmeselerdi? ? ? ? ? şimdi sizler muslumanlıktan daha dogrusu muhammedislik ten bahsedecekmiydiniz? ? ? ? ? ?
bilmediğiniz o kadar cok sey var kiii, sizi gidi kör inançlılar sizi
25.10.2007 - 13:27
yazık ya sana.ateistmiş.allahın var olduğunu bal gibi de biliyorsun.sadece dikkat çekmeye çalışıyorsun.sana tavsiyem burda yazılanların hiçbirine cevap verme.çünkü daha da batıyosun komik duruma düşüyosun
02.10.2007 - 22:17
ateist olabilirsiniz buna kim ne diyebilir? .ama merak ediyorum neden kendini tamamı ile din ile savaşmaya verdiniz bu kadar nefret bu evrensel duruşa yakışıyor mu? kurulan gruplar bile ayrımcılık kokuyor bana sorarsanız bu kadar inkar ikrardandır. bu ara da burda beyfendiyi irşat etmeye çalışan arkadaşları da anlayamıyorum 'birine söyleyecekleriniz onun anlayacaklarından ibarettir' sözü uzatıp anlamı bozmayalım arkadaşlar.netice herkes görmek istediği gibi görür duymak istediği gibi duyar.
02.10.2007 - 21:15
arkadaşlar KUR'ANI KERİM'İN bile varlığına inanmayan birine BAKARADAN YASİNDEN ayetler sunmak deveye hendek atlatmak gibi bişey. ne dersek diyelim o aklına yerleştirmiş bir kere kendi doğrularını. böyle yazışmakla insanlara doğru olan kabul ettirilemez. yüz yüze gelip enine boyuna tartışarak belki. çünkü burda düşünme payı o kadar fazla ki. ne demeliyim ki karşıdakinin düşüncelerini çürütebilirim hesabı var burda. ama yüz yüze olmak başka. neyse uzun lafın kısası şöyleki abicim; bizler ALLAHın varlığına, peygamberlere, kitabımıza inanmaya devam edeceğiz.. ama sen inanmadığınla kalacaksın. varsayalım; senin dediğin gibi olsun herşey ALLAH yok(TÖVBE HAŞA) ahiret yok, cennet cehennem yok. e peki bizim ne gibi bir kaybımız olucak. sadece inandığımızla kalıcaz. senin karlı olacağın bir durum yok ortada. ama bu saydıklarım ya varsa! o zaman senin vay haline! ! ! ! ! ..hiç düşünmezmisin sen, başını yastığa koyduğun vakit.bu evren nasıl yaratıldı, bu insanlar nasıl yaratıldı, koskoca gezegenler nasıl olurda uzayda hiç bir yere bağlı kalmadan,havada öylece muntazam durabiliyor, güneş nasıl vaktinde doğup batabiliyor, en basitinden; kalbin, ya senin kalbin nasılda muntazam atabiliyor? bir treni düşün hiç makinisti olmadan çalışabilir mi keza bir uçak pilotu olmadan havalanabilir mi? herşeyi araştırıyorum bir bildiğim var ki konuşuyorum diyorsun, ama aslında hiç bir şey bilmiyorsun. hiççç sıkıntılı günlerim olmadı, hiç bir zaman boşlukta hissetmedim kendimi diyebilir misin? hiçç zannetmiyorum rabbim hissettirmiştir sana. sıkmıştır içini hiç nedensiz zaman zaman.. sana bas bas bağırıyor 'ben varım yanlış yapıyorsun' diye ama duyabilirsen hissedebilirsen tabi.
09.09.2007 - 19:06
Boorocks arkadaşım
bir şeyin varlıgı ispat edilir yoklugu değil. Sen ne kadar eminsin ahşiretin veya diğer uydurmaların varlıgından bana bir yol sooolermisin? ? ? ? Kim gitmişte gormuş ahreti? ? Cennet ve cehennemi veya digerlerini? ? ? ? Kişilerin uydurdugu sonradan kaleme alınan kitaplardan başka elinizde ne var? ? ? ? ?
Sizler yoklugu sorgulamadan evvel inandıgınız ve var dediğiniz seyleri bir sorgulasanız. Var dediğiniz seylerin hangileri bilimsel miş onları bir sorgulasanız? ? ?
Hakan
08.09.2007 - 12:01
Ateistler, ahiretein bir hayal olduğuna ve insanların buna inandığını söylüyorlar.
Peki nasıl emin olabiliyor hayal olduğuna? Oraya gidip gördüler, öyle bir şeyin olmadığını tespit ettiler ve 'evet bunlar hayalmiş' mi dedi? Yani bu bilimsel bir iddia mı?
Elbette hayır. Ahiretin var olmadığında ısrar etmenin bilimsel bir dayanağı yok. Bu bilimin alanına girmiyor çünkü. Bu konudaki ısrarın tek dayanağı ise, materyalist felsefe.
Gerçekte ahiret ve cennet bir vaaddir. Bunun hayal olduğunu ispat etmek de, gerçek olduğunu ispat etmek de mümkün değildir. Eğer bir insan Allah'ı kabul ediyor ve İlahi dinlerin de O nun vahyine dayandığına kanaat getiriyorsa, ahirete de inanabilir. Hiç kimsenin de buna 'hayale inanıyorsunuz' deme hakkı yok. sadece 'ben inanmıyorum' diyebilir...
05.09.2007 - 23:05
tüh bee ben kendime ne yaptım:DDDDDDDDDDDD
29.08.2007 - 18:33
sen soyunu araştır pislik senin pisliğine kimse karışmıyor sende bizim dinimize karışma sahteker pislik ALLAH belanı versin
26.08.2007 - 17:46
yazdıklarını okudukça senin adına üzülüyorum rabbim yardımcın olsun sayende rabbime dahada çok bağlanıyorum allah seni kurtarsın
Toplam 121 mesaj bulundu