evet istanbul bu kadar osmanlıca anlatılabılırdı?istanbul feht edılmeseydi....osmanlı osmanlı olmasaydı.....fatih sultan başarmasaydı...burada mı yaşardım,tadabılırmıydım istanbul'u?tarih burada...osmanlıdan,cumhurıyetten dökulen kanlar burada....nere bassan şehıt nere bassan mücadele...ama yapmayı ...
Toplam 1 mesaj bulundu
İstanbul Şehrengizi
Mehmet Şamil Baş
21.05.2006 - 20:52evet istanbul bu kadar osmanlıca anlatılabılırdı?istanbul feht edılmeseydi....osmanlı osmanlı olmasaydı.....fatih sultan başarmasaydı...burada mı yaşardım,tadabılırmıydım istanbul'u?tarih burada...osmanlıdan,cumhurıyetten dökulen kanlar burada....nere bassan şehıt nere bassan mücadele...ama yapmayı ...
Toplam 1 mesaj bulundu