Alan Adam Antoloji.com

  • Hamiye Gül
    Hamiye Gül 08.06.2025 - 22:30

    Kurban Bayramınızı en içten dileklerle kutluyorum
    Alan Bey...

  • Huri Çalışkan
    Huri Çalışkan 07.06.2024 - 15:26

    kil tablette sevdan, ben Ur'da esir, ne güzel olmuş

  • Alan Adam
    Alan Adam 09.05.2024 - 12:16

    ????İKİ İKEN BİR, EVÎN????
    Sen Dicle ol, ben de; hep asi Fırat,
    El ele vererek, yan yana aksak.
    Şatt'ül-Arab'da bir, birleşip sırat,
    Köprülerden geçip, Hürmüz'ü yaksak.

    Kil tablette sevdan, ben Ur'da esir,
    İştar huzurunda anlatsak bir bir:
    Girdabına düşüp, dönülen nehir,
    Kaynağını Dara ken ...

Toplam 3 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR


  • Elif Elif

    25.02.2024 - 02:01

    Sen Dicle ol ben de, hep asi Fırat,
    El ele vererek, yan yana aksak.
    Şatt'ül-Arab'da bir, birleşip sırat,
    Köprülerden geçip, Hürmüz'ü yaksak?

    Kil tablette Evîn, ben Ur'da esir,
    İştar huzurunda anlatsak bir bir:
    "Girdabına düşüp, dönülen nehir,
    Kaynağını Dara kentinden alır." ??????????

    Al ...

  • Hülya Sevinç

    21.02.2024 - 13:47

    Tüm şiirlerinizi okudum…Şiir yazmak, yaşadığımızın, yüreğimizin heniz taşlaşmadığının delilidir…Yüreğiniz, bir vaha olsun. Saygılar selamlar…

  • Hülya Sevinç

    21.02.2024 - 00:42

    BAŞARILAR DİLERİM…ŞİİR, KUYMCU TİTİZLİĞİYLE KELİMELERİDİR DUYGU HARCI İLE SIRÇA KÖŞK İNŞA ETME SANATIDIR… YAZ, SİL VE YENİDEN DENE… İYİ İLE YİTİNME…EN İYİYİ ARA.. ÖMÜR BOYU ŞİİR KADAR BİR HAYAT YAŞAMAN ÜMİDİÇİLE SAYGILAR


    İKİ İKEN BİR
    Sen Dicle ol ben de, hep asi Fırat,
    El ele vererek, yan ...

Toplam 4 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR
  • perdeyi aralamak

    19.08.2024 - 19:09

    Refet nikabını ey vech-i enver
    Zulmette gönlümüz olsun münevver
    Şarab-ı lalinin lezzeti dilber
    Gezdirir meyhane meyhane beni."
    Perdeyi aralamak (=nikabı ref'etmek)ten anladığım, bir güzelliğin görülebilme ihtimalını arttırmaktır. Tersi de mümkün fakat en azından ben öyle düşünmek istemiyorum.

  • perdeyi aralamak

    19.08.2024 - 19:09

    "Refet nikabını ey vech-i enver
    Zulmette gönlümüz olsun münevver
    Şarab-ı lalinin lezzeti dilber
    Gezdirir meyhane meyhane beni."
    Perdeyi aralamak (=nikabı ref'etmek)ten anladığım, bir güzelliğin görülebilmesi ihtimalını arttırmaktır. Tersi de mümkün fakat en azından ben öyle düşünmek istemiyorum.

  • Kendinizi bir dörtlükle ifade edebilir misiniz?

    07.08.2024 - 09:56

    Taş sert imiş; har ateş,
    Geç fark ettim be kardeş!
    Bitmez yürek yangınım,
    Suyla sönmez bu ateş??????????

Toplam 4 mesaj bulundu

TÜM YAZILANLAR