Yarın değil illa bugün,
Döneceğim ben Urfaya,
Bitsin ruhumdaki sürgün,
Amin deyin bu duaya,
Taşına hem toprağına,
Ağaçlarda yaprağına,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Merhaba, Urfalı (Biracikli) olduğumdan olsa gerek şiirleriniz hoşuma gitti. Sade bir dil, çarpıcı söylem olmasa da imgelere boğulmamış vs. Ancak Urfayı düşününce niye ağlarsınız anlayamadım. Kötü anılar değil herhalde sebep. Özlem ise ağlatmamalı-hüzünlendirmeli. Bu duygunuz mu, yoksa şiiri güçlendiririm diye abartma mı merak ettim. Kolay gelsin.
TÜM KALBİMLE KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM HOCAM...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta