Güzel de çirkin de bu boş dünyada
Doğarmış, büyürmüş, viran olurmuş
Sevda denen yangın meğer sonunda
Gözyaşıyla dolu hicran olurmuş
Dostluklarda biter, düşmanlıklarda
İzleri kalırmış hatıralarda
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gerçek hayatın bir fotoğrafı gibi şiir. Yüreğinize sağlık.
Dünya Talan yalan dolan toprak. Dünya oyalanmak.. AHİRET IÇIN HASAT YERI. bir hoş sada bırakmak dünden bugüne ve yarına .. ahirete ...
hocam çok güzel şiirler, size bu satırları yazdıran neydi?
talan olmuş yüreğin dağınıklığı...
Tek kelime ile harika.Şiir dediğin işte bu.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta