ilkokul yıllarım yabancı dizilerin
çok meşhur olduğu zamanlardı..
bu yüzden ailem ve çevremdekiler
dallas tan dolayı Chanlars dediler bana...
ortaokulda okul takımındaydım; havam başka
ben gol atmaktaydım; trübünde kızlar bağırınca
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hoşgeldin fatihçiğim..ben zaten bu siyah bere hikayesinin bir tankla alakası olduğunu anlamıştım ..şiirin çok içten çok beğendim...bence en güzel şiirlerinden biri...
saygılar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta