Bir sorgu ile
Bir muhabbetin muhasebesine...
Tebessümü ile
içimizde geçenin
yakınında mıyız,
yoksa ırağında mı?
Acaba dostluğumuzun hangi aşamasındayız
ya da kardeşliğimizin hangi masumiyetinde...
Baba olarak,
Anne olarak ne ölçüde
ceddimizin yolundayız
ya da varlığında
evlat olarak ne denli dualarında...
İnsan olarak neresindeyiz
takva denilen hakikatın,
ahlâk olarak
salihinde miyiz amelimizin
ya da kurbanı mıyız acaba nefsimizin...
Adaletin terazisinde
sadece kendimize mi müslümanız
yoksa haksızlığa uğrayanın
yanında siper oldu mu vicdanımız?
Olmalı belki de...
Her şerrin karşısında irkilen,
fıtratıyla doğruluğuyla
Hâk ile can bulmalı
Ve bilmeli insan kendini,
bilmeli
her şey olabilecekken
ruhuyla özüne dönmeli... K. Adsaz
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 00:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!