Mal değilki satılsın satılmıyor
Bir çırpıda silipte atılmıyor
Gönül işte sevmiş unutamıyor
Arada bir ara beni sor beni
Kül eyledi içimdeki kor beni
Düşmanlar sevinir dostu üzeriz
Her birimiz ayrı yerede gezeriz
Ayrılmış olsakta düşman değiliz
Arada bir ara beni sor beni
Kül eyledi içimdeki kor beni
Sensiz geçen her anım ızdıraptır
İnsan sevindirmek büyük sevaptır
Elden utan bari elden ayıptır
Arada bir ara beni sor beni
Kül eyledi içimdeki kor beni
Sen yoksun ya nasıl huzur bulayım
Medet değip kimlere baş vurayım
Üzme beni sana kurban olayım
Arada bir ara beni sor beni
Kül eyledi içimdeki kor beni
Ne yaptımki bilmem zalim kadere
Her fırsatta vurdu beni yerlere
Sen gel bari merhamet et Envere
Arada bir ara beni sor beni
Kül eyledi içimdeki kor beni
Kayıt Tarihi : 20.02.2008 15:25:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




TÜM YORUMLAR (1)