Kartaldım gökyüzünde
Süzülürdüm özgürce.
Kurşunlandım,yara aldım.
Kahpece;
Dillere düşürdüler,
Karaladılar haince.
Bir ümitle dostlarımı aradım.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bir ümitle dostlarımı aradım.
Ne göreyim;
Önüm, arkam, sağım, solum sobe!...
-ne göreyim bitmiş hayat-bitmiş şiir...- ..tebrikler
Kartaldım gökyüzünde
Süzülürdüm özgürce.
Kurşunlandım,yara aldım.
Kahpece;
Dillere düşürdüler,
Karaladılar haince.
Bir ümitle dostlarımı aradım.
Ne göreyim;
Önüm, arkam, sağım, solum sobe!
harikaydı...saygılar
Şiire başka açıdan baktığımızda Türk ün Türk ten başka dostu yoktur anlamında..içeriye doğru yorumladığımızdada niye böyleki sorusuyla karşılaşırız ama şiir gerçeğin ta kendisi.güzel dostluklar dileğiyle.tebrikler .
Şiirinizin hikayesine katılıyorum.Çok anlamlı.manidar,tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta