looo Pezo!.
mısırlar, pamuklar, buğdaylar, arpalar ekilmiş tarlalar boyu
soğanlar kelle çevirmiş
lahanalar göbeğin kadar olmuş
kabaklar, biberler, hıyarlar çiçeklenmiş
havuçlar kök salmış derinlere
patatesler bin doğurmuş
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Hayırdır Örtmenim;
Türkiye'yi Güney Amerika'ya mı taşıdık
Pezo, mezo...derken...
Gerçi bizim "güneyin" farkı yok, oralardan,
"Feyzo" olabilir mesela
En kibarından...
Bu aralar haz almıyoruz gerçi,
"Çuvallamalarından"
Dere kenarlarına fazla yanaşmalarından,
Şu feodal ilişkilerin tadını iyice kaçırıp
Çoluk çocuğa musallat olmalarından!
Ortam kötü yani
Gerginiz Örtmenim,
Maalesef....:(
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta