...
Ben senin;
Vicdanı nasır tutmamış bir icra memurunun;
Çizgi film izlerken, duvardan sökülen televizyona baka kalan,
alt dudağı sarkmış ve gözleri bulutlanmis çocuğun hüznüne dayanmak zorunda olup vazifesini ifâ ettiği'nim;
Sen benim;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




...
Teşekkür ederim Mustafa Bey; derin aklınızla, makro boyutta değerlendiriyor, ufkumuzu açıyorsunuz. Şanslı hissediyorum.
Eksik olmayın,
Daim hürmet ve saygımla...
"Nüktelerden" bir geçit resmi mi
Şimdi?
Hiçte değil!
Anladığım kadarıyla kimse
Kimseye
"katlanmak" zorunda değil...
"Biri sevdi" diye
Diğeri de "hadi kırılmasın madem ki öyle" diye
Davranmamalı,
Ne ise o, açık, net...
Aynen benim de önceliğim, sanırım "perdesiz" yaşamayı seven pek çok kişinin...
Kibarlık, nezaket bir yere kadar.... dedirtti,
Tebrikler Naz Hanım...
...
Teşekkür ederim Mustafa Bey; derin aklınızla, makro boyutta değerlendiriyor, ufkumuzu açıyorsunuz. Şanslı hissediyorum.
Eksik olmayın,
Daim hürmet ve saygımla...
Teşekkür ederim Bekir Bey
Kiymetlendirdiniz.
Selamlar
Hep kendimize vurduk
Suçu hep kendimizden bildik
Oysa
Bambaşka parametreler dönüyordu arka planda…
Umutlar karavana…
Biz yoktuk orada !
Güzeldi
Tebrikler
Teşekkür ederim Bekir Bey
Kiymetlendirdiniz.
Selamlar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta