Nimetleri Beleş Sanma! Şiiri - Yorumlar

Fırat Ünal 2
77

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Nimetleri Beleş Sanma!

Her nimetin ücreti var
Sen onları beleş sanma!
"Yok" diyenin cezası har!
Nimetleri beleş sanma!

Tamamını Oku
  • Fırat Ünal
    Fırat Ünal 17.05.2025 - 04:35

    Vezir bey, bazı şahısların hataları yüzünden Müslüman halkların ekseriyetine hatta geneline maslahatlı olan bir kuruma karşı çıkmak asla doğru olamaz. Çünkü bu kurum, İslam'ın olmazsa olmaz kurumlarından bir kurum idi ve Müslümanlara 1400 sene hizmet etti ama senin çok sevdiğin M. Kamal iktidarı ele geçirir geçirmez onu lağvedip Müslümanları himayesiz bırakıp kafir ülkelerin oyuncağı olmalarına vesile oldu. Şu anda dünyada zulme uğrayan tüm İslam ülkelerinin vatandaşları böyle hami bir kuruma azami derecede muhtaçtırlar.

    Allah'ın katında muteber olan tek hak din İslam'dır. Allah, ayetinde "HAK GELDİ, BATIL ZAİL OLDU. BATIL ZATEN ZAİL OLMAYA MAHKUM İDİ." buyurur. Yine bir başka ayetinde de: " ŞÜPHESİZ Kİ, ALLAH'IN KATINDA (MAKBUL VE MUTEBER) DİN YALNIZCA İSLAM'DIR." buyurur. Allah, batıl dinlere ve onların tabilerine itibar etmezken siz nasıl onlara saygı duyarım dersiniz ki?

    İslam dininin iki ana kaynağı vardır ki bunlardan birisi Kur'an ayetleri, diğeri de Resululllah'ın sahih hadisleri ve tatbiki sünnetleridir. Bu kaynaklara uymayan hiç bir görüş ve hiç bir tavır ve de hiç bir ideoloji sayılıp sevilmeye layık değildir. İsterse bu rejimi kurup koruyan babamız olsun asla ona hoşgörü ile bakılamaz. Şu anda Ülkemizde mervi olan batı menşeli dinsiz rejim( laiklik) Asla Allah'ın şeriatına yeğlenemez ama, bunu bize dayattıkları için bil-mecburiye itaat ediyoruz.

    Ben hiç bir zaman Kemalistlerin tümü de dinsiz, mezhepsiz ve imansız demedim. Ben seadece, Sllah'ın rejimi olan şeriat, bütün rejimlerden daha aladır, ona uymayan rejimler insanları asla mutlu edemez ve ebedi saadetlerini temin edemez diyorum.

    Bir Müslüman, bulunduğu ülkenin rejimine itaat eder ama kendi özel ve aile yaşantısını Allah'ın emir ve yasaklarına göre tanzim etmeye mecburdur . Yoksa, hesap yerine göçtüğünde onu cennet değil, azap yurdu olan cehennem bekliyor olacaktır.

    Hayırlı tercihler olsun.

    Cevap Yaz
  • Vezir Pehlevan
    Vezir Pehlevan 16.05.2025 - 09:54

    Fırat bey, yanlış algı ve yanlış yorum? Benim hilafete karşı olmam
    islamiyete karşı olmam anlamına gelmez. Hilafete karşıyım, çünkü
    Hilafeti karşı olunacak duruma getiren o malum tarikatlardır. Dini
    kendi şeytan-i amellerine alet ediyorlar. Ben ne islamiyete karşıyım
    ne de bir başka Dinin aleyhine yorum yaparım. Ben sahte dinbazlara
    karşıyım. Siyasal çizgim ulu önder Mustafa Kemal'in yoludur. Asıl siz
    bütün Kemalistlere Dinsiz, mezhepsiz ve imansız diyorsunuz. Bu doğru
    davranış eylemi değildir. Ben, mevcut Anayasa ne diyorsa ona uyar, ve
    yaşam şeklimi o yönde icra ve ifa ederim... SELAMETLE

    Cevap Yaz
    Fırat Ünal

    Vezir bey, bazı şahısların hataları yüzünden Müslüman halkların ekseriyetine hatta geneline maslahatlı olan bir kuruma karşı çıkmak asla doğru olamaz. Çünkü bu kurum, İslam'ın olmazsa olmaz kurumlarından bir kurum idi ve Müslümanlara 1400 sene hizmet etti ama senin çok sevdiğin M. Kamal iktidarı ele geçirir geçirmez onu lağvedip Müslümanları himayesiz bırakıp kafir ülkelerin oyuncağı olmalarına vesile oldu. Şu anda dünyada zulme uğrayan tüm İslam ülkelerinin vatandaşları böyle hami bir kuruma azami derecede muhtaçtırlar.

    Allah'ın katında muteber olan tek hak din İslam'dır. Allah, ayetinde "HAK GELDİ, BATIL ZAİL OLDU. BATIL ZATEN ZAİL OLMAYA MAHKUM İDİ." buyurur. Yine bir başka ayetinde de: " ŞÜPHESİZ Kİ, ALLAH'IN KATINDA (MAKBUL VE MUTEBER) DİN YALNIZCA İSLAM'DIR." buyurur. Allah, batıl dinlere ve onların tabilerine itibar etmezken siz nasıl onlara saygı duyarım dersiniz ki?

    İslam dininin iki ana kaynağı vardır ki bunlardan birisi Kur'an ayetleri, diğeri de Resululllah'ın sahih hadisleri ve tatbiki sünnetleridir. Bu kaynaklara uymayan hiç bir görüş ve hiç bir tavır ve de hiç bir ideoloji sayılıp sevilmeye layık değildir. İsterse bu rejimi kurup koruyan babamız olsun asla ona hoşgörü ile bakılamaz. Şu anda Ülkemizde mervi olan batı menşeli dinsiz rejim( laiklik) Asla Allah'ın şeriatına yeğlenemez ama, bunu bize dayattıkları için bil-mecburiye itaat ediyoruz.

    Ben hiç bir zaman Kemalistlerin tümü de dinsiz, mezhepsiz ve imansız demedim. Ben seadece, Sllah'ın rejimi olan şeriat, bütün rejimlerden daha aladır, ona uymayan rejimler insanları asla mutlu edemez ve ebedi saadetlerini temin edemez diyorum.

    Bir Müslüman, bulunduğu ülkenin rejimine itaat eder ama kendi özel ve aile yaşantısını Allah'ın emir ve yasaklarına göre tanzim etmeye mecburdur . Yoksa, hesap yerine göçtüğünde onu cennet değil, azap yurdu olan cehennem bekliyor olacaktır.

    Hayırlı tercihler olsun.

  • Fırat Ünal
    Fırat Ünal 16.05.2025 - 04:35

    Vezir bey, ben sizi gayet iyi tanıyorum. Çünkü yazdığınız şiirlerin içeriklerine de bakıyor ve onların bazılarına yorum da yazıyorum. Artı: Şiirlere yaptığınız yorumların muhtevalarına da bakıyor ve irdeliyorum. Bunların pek çoğunda Kamalizm ve Fransız menşeli laiklik ve de Yunan kaynaklı demokrasi propagandası yaparken, İslami olan ki -bunlardan birisi de hilafet müessesesi olan hilafettir- bir çok tatbikatı ağır şekilde eleştiriyor, Kur'anın anayasası olan şeriatı kötülüyor ve Müslümanlar hakkında genelleme yaparak onlara ağır hakaretler yapıyorsunuz.

    Bir Müslüman sadece hak olan dinlere sayı duymalıdır. Batıl hale dönüştürülmüş muharref dinlere ve onların müşrik ve de kafir müntesiplerine saygı duyulmaz. Eğer onlar saygıya layık olsalardı Allah onları batıl ilan edip yerine son hak dini olan İslam'ı göndermez ve peygamberine de onlarla savaşmasını emretmezdi.

    Netice: siz Kur'ani ve Nebevi İslam olan gerçek İslam'ı değil, reformistlerin tahrif edip içini boşalttıkları çakma İslam'ı seviyor ve onu yapanları takdir ediyorsunuz ki bu tavrınızın gerçek Mü'minlikle bir alakası yoktur.

    Hiç merak etmeyin, bundan böyle de izni ilahi ile şiir ve yorumlarınızı takibe devam edecek ve onlara layık olan müsbet ya da menfi tepkilerimi ortaya koyacağım. Çünkü böyle yapmam Allah'ın emridir.

    Hayırlı çalışmalar olsun inşaallah.

    Cevap Yaz
  • Vezir Pehlevan
    Vezir Pehlevan 15.05.2025 - 09:52

    Fırat Bey, beni tanımadan, irdeleyip araştırmadan hakkım da
    hüküm veriyorsunuz. Benim hangi Şiirimde Dine yada
    müslümanlara karşı bir cümlem, birnesirim var. Ben sadece
    islamiye te değil bütün Dinlere saygılıyım.
    Bakınız Filistin'e, Gazze Katliamına yazılmış Şiirlerim vardır.
    Orada Katil İsrail demişim, amma Yahudi İsrail demedim,
    ve asla da demem...
    Lütfen Şiirlerimi ayrıntılı ve anlayarak okumadan ön yargılı
    olmayınız??? SELAMETLE KALINIZ

    Cevap Yaz
    Fırat Ünal

    Vezir bey, ben sizi gayet iyi tanıyorum. Çünkü yazdığınız şiirlerin içeriklerine de bakıyor ve onların bazılarına yorum da yazıyorum. Artı: Şiirlere yaptığınız yorumların muhtevalarına da bakıyor ve irdeliyorum. Bunların pek çoğunda Kamalizm ve Fransız menşeli laiklik ve de Yunan kaynaklı demokrasi propagandası yaparken, İslami olan ki -bunlardan birisi de hilafet müessesesi olan hilafettir- bir çok tatbikatı ağır şekilde eleştiriyor, Kur'anın anayasası olan şeriatı kötülüyor ve Müslümanlar hakkında genelleme yaparak onlara ağır hakaretler yapıyorsunuz.

    Bir Müslüman sadece hak olan dinlere sayı duymalıdır. Batıl hale dönüştürülmüş muharref dinlere ve onların müşrik ve de kafir müntesiplerine saygı duyulmaz. Eğer onlar saygıya layık olsalardı Allah onları batıl ilan edip yerine son hak dini olan İslam'ı göndermez ve peygamberine de onlarla savaşmasını emretmezdi.

    Netice: siz Kur'ani ve Nebevi İslam olan gerçek İslam'ı değil, reformistlerin tahrif edip içini boşalttıkları çakma İslam'ı seviyor ve onu yapanları takdir ediyorsunuz ki bu tavrınızın gerçek Mü'minlikle bir alakası yoktur.

    Hiç merak etmeyin, bundan böyle de izni ilahi ile şiir ve yorumlarınızı takibe devam edecek ve onlara layık olan müsbet ya da menfi tepkilerimi ortaya koyacağım. Çünkü böyle yapmam Allah'ın emridir.

    Hayırlı çalışmalar olsun inşaallah.

    Vezir Pehlevan

    Fırat bey, yanlış algı ve yanlış yorum? Benim hilafete karşı olmam
    islamiyete karşı olmam anlamına gelmez. Hilafete karşıyım, çünkü
    Hilafeti karşı olunacak duruma getiren o malum tarikatlardır. Dini
    kendi şeytan-i amellerine alet ediyorlar. Ben ne islamiyete karşıyım
    ne de bir başka Dinin aleyhine yorum yaparım. Ben sahte dinbazlara
    karşıyım. Siyasal çizgim ulu önder Mustafa Kemal'in yoludur. Asıl siz
    bütün Kemalistlere Dinsiz, mezhepsiz ve imansız diyorsunuz. Bu doğru
    davranış eylemi değildir. Ben, mevcut Anayasa ne diyorsa ona uyar, ve
    yaşam şeklimi o yönde icra ve ifa ederim... SELAMETLE

  • Fırat Ünal
    Fırat Ünal 15.05.2025 - 04:37

    Vezir bey, biz din diyanet namına ne biliyorsak, Allah'ın son hak kitabı olan Kur'anınında bildirdiklerinden ve Resulullah'ın sahih hadislerinden biliyoruz ve bu iki kudsi kaynağa göre konuşup yazıyoruz. Siz ve sizin gibi düşünen Kamalistler ise, sapık tarikatçıları ve bir kısım kitap sünnet bilmezlerin yanlış uygulamalarını bahane edip, cümle Müslümanlara ve İslamiyete sataşıp karalamaya çalışıyorsunuz ki bu tam bir gaflet, cehalet ve ihanet örneğidir. Kur'an, Allah kelamıdır ve orada ne anlatılıyorsa cümlesi de gerçektir. İşte biz bu gerçekleri ifşa eden ilahi kitabın beyanlarındaki mevzu ile alakalı ayetlere aynen inanıyor ve onların beyanlarını bilmeyen ya da bilmezlikten gelen insanlara şiir dili ile anlatıyoruz. Bunların hiç birisi varsayım değil, Allah'ın beyanlarıdır! Günahların en büyüğü, Allah'ın ayetlerini nakletmek değil, onları inkar etmek ve onların anlatılmasına mani olmaya çalışmaktır!

    Cevap Yaz
  • Vezir Pehlevan
    Vezir Pehlevan 14.05.2025 - 13:30

    Bir Kul Dünya'da her türlü sefaletliği yaşayacak, yoksulun sırtından
    parazitler geçim sağlayacak, Tarikatlar Kamu malını çalaçaklar.
    Şıhlar dört kuma alacaklar. Dini ve muta nikâhı safsatasıyla
    sübyan kızları pis nefislerine alet edecekler, Salat-ı talak saçmalığı
    ile kadın boşayacaklar, her zaman halkı sömürecekler, o hadsizler
    şükür etmeyecekler, Garip-gureba, Fakir-fukara, Yetimi-öksüzü
    sefil emeklisi şükredecek....Niye... Cennete gitmek için...
    Ya-hu Şair kardeşim siz nereden biliyorsunuz? Hiç Cennete,
    Cehenneme bir seferiniz oldu mu? Bakınız varsayımları fetva diye
    yayınlamak günahların en büyüğüdür???

    Cevap Yaz
    Fırat Ünal

    Vezir bey, biz din diyanet namına ne biliyorsak, Allah'ın son hak kitabı olan Kur'anınında bildirdiklerinden ve Resulullah'ın sahih hadislerinden biliyoruz ve bu iki kudsi kaynağa göre konuşup yazıyoruz. Siz ve sizin gibi düşünen Kamalistler ise, sapık tarikatçıları ve bir kısım kitap sünnet bilmezlerin yanlış uygulamalarını bahane edip, cümle Müslümanlara ve İslamiyete sataşıp karalamaya çalışıyorsunuz ki bu tam bir gaflet, cehalet ve ihanet örneğidir. Kur'an, Allah kelamıdır ve orada ne anlatılıyorsa cümlesi de gerçektir. İşte biz bu gerçekleri ifşa eden ilahi kitabın beyanlarındaki mevzu ile alakalı ayetlere aynen inanıyor ve onların beyanlarını bilmeyen ya da bilmezlikten gelen insanlara şiir dili ile anlatıyoruz. Bunların hiç birisi varsayım değil, Allah'ın beyanlarıdır! Günahların en büyüğü, Allah'ın ayetlerini nakletmek değil, onları inkar etmek ve onların anlatılmasına mani olmaya çalışmaktır!

Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta