Aşk nar gibidir
“Çarşıdan aldım bir tane
Eve geldim bin tane”
Oysa narına yanarsın
Da anlarsın biri bini
Neyle çeliştiğini
Yada nasıl geliştiğini
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Değil kavuşmayan içten içe hep kor gibi yanar:)
sevgiler
Hem öldürür
Hem güldürür
Kavuşulmayanı süründürür
Değil mi…………………….
Doğru söze ne denir :)
çok güzel çokkkk....Harikasınız Oğuzkan Bölükbaşı
Sevgiler...
Bardakçı dosttan sonra bir de Oğuzkan hocam aşk'ın gözü kördür diyorlarsa, bir bildikleri var derim...İyice inandım şimdi:)
Nar imlemesi çok güzeldi.
selamlar ve sonsuz sevgiyle.
Değil :))) Affet...
'Kimi seversen senin olur'
sanarak aldanır gidersin.....
Çok güzeldi....
abi söylediklerinin altına sonuna kadar imzamı atıyorum. ama şiir olmuşmu dersen?
bilmem ki
Harika Oğuzkan Bey.
Tebrikler...
Hem öldürür
Hem güldürür
Kavuşulmayanı süründürür
Ne kadar da yerinde sözler.. Bir nardan bu kadar muhtesem siir yaptiniz ya, hayran kalmamak mümkün degil..Yüreginize, kaleminize saglik sayin Bölükbasi, harikaydi..Sevgilerimle: Samanyolu
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta