Mutluluk neydi?
Kapı önlerinde ekmek dilemek miydi, açlığını doyurmak için?
Yoksa zenginin gözünün içine bakmak mıydı?
Yüzüne gülmek miydi?
Elbisesi yırtık olan garibe bakarken,
çirkinlik yüzünde okşanan mahzun bir aynada mı saklıydı umut?
Avutulmuş çocuklar sokaklarda oynarken,
beton karasını yutmuş zebaniler görünüyordu uzakta.
Ellerinde silah, yüzlerinde sakal…
Ne yüzleri gülüyordu,
ne de dudaklarındaki “Allah” ismi bir merhamet taşıyordu.
Beyaz perdede izleniyordu yıkılmış evler;
minarelerin suskunluğu çarpıyordu insanın içine.
Mutluluk neydi?
Bir lokma ekmek mi,
yoksa vicdanını kaybetmemek mi?
Kayıt Tarihi : 28.03.2026 23:40:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!