Aksın da peymaneler
Yine dönsün muğbeçe...
Gönlüm bir hoş oluyor
Bir güzeli sevince....
Yanağının terini
Silmeye mendilim var...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




anlatım,şiirsellik,duygu hepsi işlenmiş tebrikler
Şiirin ses değeri rindâne edâya çok uygundu. Tebrik ederim. Şiirinizi okuyan uşşâk u rindân mestola!
Yanağının terini
Silmeye mendilim var...
Seni senden kıskanan
Gülüm var kandilim var...
çok harikaydı....saygılar
aksın da peymaneler
yine dönsün muğbeçe
başka bir şey istemem
yanımdaysa her gece-güzel bir çalışma olmuş eline ve yüreğine sağlık saygılarımla
masallah ne cok yorum yapılmış şiir güzel ve akıcı yorumları hak edıyor saygılarımla
Divan Edebiyatının efsunu sarmış, bu güzel şiiri. Kaleminize sağlık. Tebrikler...
Değişik fakat etkileyici bir şiir.
Tebrikler...
Saygılar...
güzel bir şiir .zevkle okudum
Ne bu nev nakş-ı tirâzende Nedîmâ/ Üstâd-ı kalemin hâme-i Erjeng midür? Nedîmâne şiiriniz'çün tebrikler.
Gönlüm bir hoş oluyor
Bir güzeli sevince.... Gönüller bş kalmasın. Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 105 tane yorum bulunmakta