İsyandayım,
İsyandayım yine yanımda sen yoksun,
Kader diyeceksin ama değil.
İnsan kendi kaderini kendi yazar.
Sen benim kaderimi yazdın.
İsyandayım bu yüzden sana ve kendime.
Herşeye yeniden başlamak kolaymı.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




isyan yakışmamış şaire'nin diline...Bir karamsarlık, bir umutsuzluk çökmüş şiirin üzerine...
''Aramıza dağlar,yollar,denizler değil,
Soğuk toprak girdi. ''
Zor'da olsa, bazı gerçekleri kabul etmekten başka çaremiz yok.
Nefes alabildiğimiz sürece hayat bizim için devam etmektedir.
Buna isyan değil(!) şükretmeli sadece...
Selam ve saygı ile...
sabah sabah beni ağlatmayı başardın ya helal olsun sana :((( bu şiirin sahibini biliyorum. ve bir şiir bu kadar içten yazılabilir . tebrik ederim seni, benim içli arkadaşım. AŞKIN
güzel bir Haykırış
güzel bir emek
ve severek okuduğum bir şiir kutlarım
sitem hayata umutsuz
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta