Gelir isen kapım açık,
Gelmez isen gönlüm açık,
Başım diktir alnım açık,
Zorda isen gel ne gülüm.
Sana nasıl dayanmışım,
İçin için ben yanmışım,
Yalan söze inanmışım,
Darda isen gel ne gülüm.
Ne eksikti nede tamam,
Yarı eksik yarı tamam,
Hallerimiz oldu yaman,
Korda isen gel ne gülüm.
Suçlu kimdir? Bu suç kimde?
Belki çoğu, çoğu bende,
Asla bir suç yoktur sende,
Ne olursun gel ne gülüm.
Seni benden alamazlar,
Karanlığa salamazlar,
Dertlerini bilemezler,
Kendin için gel ne gülüm.
Kayıt Tarihi : 25.06.2026 14:42:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Torunum Sudenaz' ın ayrı olan babasının yanında kalması ile ilgili dönmesi için dilek ve temenni




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!