Arkana bakmadan gitmek var mıydı?
Yıktığın viranım eserin olsun.
Fethettiğin yürek sana dar mıydı?
Mahşerde hesap var haberin olsun.
Seni suçlayacak bastığın yollar,
Arkandan gelecek ayak izlerim.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevgili Arafat Arık;
Ben okurken sarsıldım,sen yazarken ne hissettin inan merak ediyorum.
Yüreğin dert görmesin olur mu
Sevgilerimle....
şiir pek güzel olmuş.ince duygular etkileyici.ne yazık ki içimizdeki pişmanliklar can veriyor bizler kimimiz yas tutarken kimimiz ise hiç aldırmıyoruz.her günümüz bir önceki günden daha fazla değeri kaybetmiş olarak başlıyor.ah ah keşkelerle yanan gitmeler olmasaydı..güzel şiirinizi kutlarım arafat bey. sevgiler saygılar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta