gitmeliyiz artık
bu şehir silkinip etmeden bizi yerimizden
kendi onurumuzla terk etmeliyiz.
doğrul artık
yıkılıp hüsran olmak çok gerilerde kaldı
sus, gitmeliyiz.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sözün tükendiği yerlerde suskun düşünceler sorgular geçmişi , geleceği ; gerçeği , hayali...
alınan kararların konacağı nihai çizgiler düğüm olur , tıkanır insanın boğazına..
sonra..
gözlerden bir kaç damla yaş süzülür
dün gibi anımsanan umutların
üzerine dökülür...
Ufuk'umun şiirine sevgilerimle..........
güzel şiir...
kutluyorum.......sevgiyle..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta