git güzelim!
özletmeyi de ardına bırakma!
nasılsa her hatıranı ayakaltına koydun
sevip ayrılmak için değildi elbet başlangıçlar
aynı pencereden bakmanın yetersiz kalışıydı
ayrı yönlere bakarak yarı yolda kalmak gibi
göz kalıyordu…söz kalıyordu…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Duygu yüklü şiirinizi
beğeniyle okudum
'ne yapsam gidiyordun'...
Düğüm iki taraftan da aynı şekilde sıkılmamışsa eğer., ne yaparsan yap çabuk çözülür...
Ama hiç bir sevdada da taraflardan biri 'ne yapsam gidiyordun' demeyi hak etmemiştir...
Kısa ama etkileyici bir şiirdi...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta