yine akşam oldu yalnızlık üstüme çöktü yine yeni cami ışıklarında korku dolu gözlerle geçmeni bekliyorum yanıyor eriyor aşkından geberıyorum yine akşam oldu doğa tıpda olduğu gibi göreiliyorum seni buradanda yüreğimle gördüğüm gibi donup kaldı bu aşk bir o kadarda hüzünlü şarkılar gibi en baştan kaybettın beni yada ben en baştan kaybetmişim herşeyimi...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta