İçimde ürperti, gönlümde yara,
Bir güzel gönlüne yerleşiyorum.
Sevincim ulaştı yeni bahara,
Bir sevda deminde devleşiyorum.
Kaptırdım kendimi, duygu seline,
Kapıldım güzelin güzelliğine,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzelin güzelligiyle, duygu seline kapilmak, sevda deminde devlesmek duygularin doruklara tirmandigi anlardir.. O muhtesem devlesmenin darisi bizim de basimiza:))) Siir cok hos olmus, yüreginize saglik Sadik bey, büyük bir zevkle okudum.. Sevgilerimle. Samanyolu
hayattaki en güzel şey sevdalarda büyükmek..ne kadar hoş olmuş..ruhsel barışçimen.
Çok güzel büyüme..evet Ferit Teksoy
Bir sevda deminde devleşmek,
çok hoş olsa gerek. Emin Baydil
güzel olcay köse
Çok hoş, Kutlarım Neşer Selman
Merhaba dost, merhaba.. Merhaba bu guzel siirinize.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta