Soğuk bir kış akşamında, yine geldin aklıma
Sensizlik yazılmış, sanki benim karabahtıma
Sen yoksan istemem güneş doğmasın dünyama
Kendin gelmiyorsun bari hayalin girsin rüyama
Dedimya!
Sensiz yalnızım bitanem
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Kaybetmeye korktuğum içimde kanayan yaramsın
çok vurucu anlamı çok değerli olmuş.tebrikler
insan çok sevince sevdiği yanında olmassa yaşanmaz dost.yüreğin dert görmesin
insan çok sevince sevdiği yanında olmassa yaşanmaz dost.yüreğin dert görmesin
'Dedimya!
Sensiz öksüzüm bitanem '
Öyledir. Burasi anlativermis duygularinizi, tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta