sen
yeşil san
gözlerin dem
dem renginde ben
bırakan sen bekleyen ben
artık şekersiz çaylarım, demli
daha güzel daha derin, çaylarım senli
de
de ki
yalan ola
yalan ki yalın
yalnız başına kala
kolay kolay susuz yutula
madem yol gözüktü uğular ola
şimdi
her yağmur
ağlatamaz beni
her ıslanmış yaprak
hatırlatmaz istese de seni
ah işte unutamıyorum gözlerini
bakıp bakıp kaybolduğum gecelerimi...
de
de hele
de bir çay daha
yudum yudum içeyim
belki de kavuşamam sabaha...
inceden
en incesinden
bir hava çal, sessiz olsun
çiselesin ağlasın yağmurum olsun
demliğe yıldız doldur şu arsız geceden
doldur ki bundan sonra yıldızsız kap kara kalsın.
sen
elâ san
gözlerim dem
dem renginde sen
bırakan ben bekleyen sen
artık şekersiz çayların, demli
daha güzel daha derin, çayların benli
hep derdim ya değeri taşıyana değer vermeli
gürültüsüz patırtısız sessiz sedasız üslubunca gitmeli...
Kayıt Tarihi : 24.06.2026 01:13:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!