İçimiz içler acısı,deyim de Söylenen ile yaşanan arasında duyulan büyük Kaygı..durduk yere kirlenen denizler gibi Doğanın insanlıktan aldığı intikamı,kastedilen ile Kasıtlı yapılan eylemler birbirini tutmamakta,geceleri uykular uyunamamakta,bir güzele Söylenen ağırlar yakılmakta..durduk yere,durmadan ilerleyen Adın, adım ile anılmakta..
Anıtlar yapılmakta lütfuna..
Bir algının büyük kitlelere kabullendirilmesi kadar uzun,uzun olduğu kadar da kan kusturan,kusturana duyulan müthiş bir saygı..
Ah diyorum ah..
Ne Güzeldir Gözlerini görmek ne Güzeldir Gözlerini özlemek..adın da acında başım üstüne.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta