İçimiz içler acısı,deyim de Söylenen ile yaşanan arasında duyulan büyük Kaygı..durduk yere kirlenen denizler gibi Doğanın insanlıktan aldığı intikamı,kastedilen ile Kasıtlı yapılan eylemler birbirini tutmamakta,geceleri uykular uyunamamakta,bir güzele Söylenen ağırlar yakılmakta..durduk yere,durmadan ilerleyen Adın, adım ile anılmakta..
Anıtlar yapılmakta lütfuna..
Bir algının büyük kitlelere kabullendirilmesi kadar uzun,uzun olduğu kadar da kan kusturan,kusturana duyulan müthiş bir saygı..
Ah diyorum ah..
Ne Güzeldir Gözlerini görmek ne Güzeldir Gözlerini özlemek..adın da acında başım üstüne.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta