Yokluğunda saatler geçmek bilmedi,
Kalbim çarpmadı,yüzüm gülmedi,
Dudaklarım söylemedi,
Kalemim yazmadı,şiirler yetmedi
Yüreği aynım birdaha gitme.
Geceler benimle beraber ağladı,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Hani demiştik ya bir şiirnizde aşk acı çekmektir ve kaybettiğimizde değeriniz anlamaktır diye. İşte bakın burada da siz bunu ne kadar güzel anlatmışsınız. O yanınızdayken hissetmediğiniz acıların onun yokluğunda an be an yaşamışsınız ve yine ona yalvarmaya başlamışsınız. Gitmemesi ve hep sizde kalması için.
Emin olun bu sözleri duyduktan sonra gitmeyecektir aşk ve sevgi dolu olan yürek.
Kutluyorum kaleminizi ve yüreğinizi. Saygı ve sevgiler
tebriklerimi gönderiyorum....çok güzel bir çalışma...selam ve sevgiyle..Erol Şahna
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta